بهترین روش تبلیغات وب سایت و افزایش مخاطب نجومی!

زمان مطالعه : 2 دقیقه
بهترین روش تبلیغات وب سایت

تبلیغات بهترین روش برای افزایش ترافیک وب سایت است. اما روش های متفاوتی دارد. همینطور اینکه شما چطور رسانه ای که قرار است برای شما آگهی تبلیغاتی منتشر کند را انتخاب می کنید نیز بسیار اهمیت دارد. در این مقاله تمامی نکات و جزییات را درباره تبلیغات به شما می آموزیم.

1. اینفلوئنسر اینستاگرام

یکی از بهترین روش های تبلیغات وب سایت و جذب مخاطب امروزه انتشار آگهی در پیج اینفلوئنسر های اینستاگرامی است. زیرا پیج های اینستاگرامی در حوزه سرگرمی فعالیت می کنند ، بنابراین مخاطب های زیادی جذب آنها می شوند.

شما با انتشار آگهی تبلیغاتی در پیج های پر مخاطب اینستاگرامی می توانید رشد کنید. اما نکته مهم این است که قبل از ارائه آگهی ، حتما آمار پیج را بررسی کنید. زیرا اینستاگرام قابلیت فالوور ، ویو ، لایک و کامنت قلابی و فیک نیز دارد. چنانچه پیجی از ارائه آمار خودداری کرد ، به هیچ عنوان تبلیغ ندهید!

2. رپورتاژ آگهی

اگر می خواهید بدون حتی یک درصد ریسک و احتمال ضرر تبلیغ بدهید ، از خدمات رپورتاژ آگهی استفاده کنید. رپورتاژ می تواند یک مقاله در یک وب سایت مرتبط با حوزه کاری سایت شما باشد که شمارا به کاربرانش معرفی می کند و به سایت شما لینک می دهد. این اگهی ماداملعمر در وب سایت می ماند.

یکی از دلایلی که انتشار رپورتاژ بدون ریسک است این است که بک لینک (لینک از سایت خارجی) برای گوگل و همینطور از نظر سئو بسیار مهم است. البته مرتبط بودن سایت رپورتاژ ، رتبه و سابقه دامنه نیز مهم است که از سایت شما بهتر باشد. این یعنی سایت شما به قدری حرفه ای است که یک سایت بزرگ از آن همایت کرده است.

3. تبلیغات کلیکی

منظور از تبلیغات کلیکی ، استفاده ازخدمات شرکت های تبلیغاتی مانند یکتانت و مدیا اد است. این شرکت ها برای شما یک پنل ایجاد می کنند و شما آگهی خودرا منتشر می کنید. سپس آگهی شما در سایت های مختلف نمایش داده می شود و بابت هر کلیک ، هزینه ای از حساب و یا کیف پول شما کاسته می شود.

البته این روش چندان بدون ریسک نیست. زیرا ربات بودن یا نبودن کلیک ها به سختی تجزیه می شود. همینطور گوگل برای تبلیغات این چنینی ارزش قائل نیست و بر روی سئو سایت شما تاثیر ندارد.

4. گوگل ادوردز

خدمات گوگل ادوردز بسیار کاربردی هستند. درواقع با استفاده از این سرویس شما تبلیغ خودرا به گوگل واگذار می کنید. گوگل ادوردز نیز مانند شرکت های تبلیغاتی عمل می کند. شما کیف پول خودرا شارژ می کنید و به اضای هر کلیک که از طریق جستجو های گوگل دریافت کنید ، از کیف پول شما کاسته می شود.

درواقع لینک سایت شمارا به مدت محدودی در صدر نتایج گوگل نمایش می دهد. با این تفاوت که به جای لوگوی سایت شما کلمه Ad به معنای تبلیغات را نمایش می دهد.

در ایران خدمات ادوردز کار نمی کند و شما باید از شرکت های خدمات تبلیغاتی مانند نت بازده استفاده کنید. این شرکت ها در ادوردز حساب دارند و با حساب های بانکی بین المللی خرید می کنند و از شما به تومان هزینه را دریافت می کنند.

5. تبلیغات یوتیوب و اپلیکیشن ها

اگر دقت کرده باشید هنگام نمایش ویدیو های یوتیوب ، تبلیغاتی به شما نمایش داده می شود. شما می توانید از این سرویس تبلیغاتی نیز استفاده کنید. این سرویس به ازای هر نمایش از شما هزینه می گیرد.

شرکت هایی نیز هستند که این کار را برای شما انجام می دهند و پورسانت می گیرند. همینطور اپلیکیشن ها نیز اکثرا سرویس تبلیغات دارند که در همان شرکت ها امکان تبلیغات اپلیکیشن ها نیز برای شما فراهم است.

جمع بندی

تبلیغات پولی می تواند سیل مخاطبین را به سایت شما هدایت کند. اما ارزانترین روش برای جذب مخاطب سئو طبیعی است. در طراحی سایت بهترین روش از نظر ما برای دریافت مخاطب سئو طبیعی و گرفتن رتبه الکسا و گوگل است. البته تبلیغات نیز بسیار کمک کننده است. اما سعی کنید بیشتر از گوگل مخاطب دریافت کنید تا از تبلیغات.

مطالعه بیشتر: 5 روش خلاقانه افزایش ترافیک وب سایت

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیاز : 19

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
ترافیک وب سایت چیست؟
قبلی
وب مستر کیست و چه تخصصی دارد؟ معرفی کامل
ترافیک وب سایت چیست؟
وب مستر کیست و چه تخصصی دارد؟ معرفی کامل

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست