11 دلیل برای استفاده از وردپرس در طراحی سایت

زمان مطالعه : 1 دقیقه
وردپرس
آنچه خواهید خواند …
  • 11 دلیل برای استفاده از وردپرس در طراحی سایت
    • راحتی در طراحی
    • ریسپانسیو
    • سرعت
    • امنیت
    • کد نویسی ایده عال
    • مدیریت داده ها
    • راحتی در استفاده
    • شناخته شده جهانی
    • استفاده از کد های php
    • بهینه بودن حجم کد ها
    • قالب های آماده
  • نتیجه گیری

1. راحتی در طراحی

وردپرس یک سایت ساز حرفه ای است که سال های درازی است که مشغول به فعالیت است و طرفداران بسیار زیادی دارد. بیشتر شهرت این سایت ساز به علت سهولت در استفاده است.

وردپرس آمده است تا به ما کمک کند تا بتوانیم سایت های حرفه ای را بدون صرف وقت زیاد و با کیفیت فوق بالا بسازیم.

شما می توانید با درگ ان دراپ یک سایت حرفه ای را طراحی کنید ، طوری که هیچ نیازی به کد نویسی نباشد.

2. ریسپانسیو

این مورد به قالب سایت شما نیز بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت که وب سایت هایی که با استفاده از وردپرس طراحی و برنامه نویسی می شوند کاملا ریسپانسیو هستند.

ریسپانسیو بودن نه تنها به این معنا که در گوشی و لپ تاپ طراحی متفاوتی داشته باشند ، بلکه سایت های وردپرسی در تمامی دستگاه ها ( کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت ، گوشی ) ظاهر متفاوتی خواهد داشت که تمامی این ظواهر در اختیار شما قرار گرفته است.

3. سرعت

سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند ، می توانند به علت امکانات زیاد و به درد نخور سرعت کمی داشته باشند. اما وردپرس این امکان را برای شما فراهم کرده است که برخی از امکانات که مورد نیاز شما نیست را حذف نمایید.

همینطور وردپرس برای شما افزونه های در جهت بهینه سازی اطلاعات و افزایش سرعت سایت اراعه کرده است. از بهترین های پلاگین سرعت وردپرس می توان به افزونه مرغ مگس خوار اشاره کرد که عملکرد فوق العاده ای در افزایش سرعت سایت شما و همینطور بهینه سازی اطلاعات دارد. جهت دانلود افزونه مرغ مگس خوار اینجا کلیک کنید.

4. امنیت

وردپرس به طور کلی امنیت خوبی دارد چراکه کارمندان خبره وردپرس همواره در تلاش برای حفظ اطلاعات وب سایت شما هستند.

وردپرس در زمینه امنیت همواره درحال بروزرسانی و قدرتمند تر شدن است تا شما بتوانید با خیال راحت از این سیستم قدرتمند استفاده کنید.

همچنین در راستای بهتر شدن امنیت سایت شما افزونه های امنیتی حرفه ای مانند افزونه وردفنس نیز معرفی شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. اگر از وب سایت وردپرسی استفاده می کنید این افزونه را به شما پیشنهاد می کنیم. جهت دانلود افزونه وردفنس اینجا کلیک کنید.

5. کد نویسی ایده عال

وردپرس هرروز درحال بهتر شدن است و همینطور کد نویسی سایت های وردپرسی نیز به صورت روزانه درحال بهتر شدن هستند.

انتخاب قالب وردپرسی نیز می تواند در این مورد بسیار تاثیر گذار باشد. اگر هنوز نمی دانید قالب وردپرسی مورد نیاز شما چیست می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید :

6. امنیت داده ها

وردپرس اطلاعات شما را در دیتا بیس به صورت اتوماتیک جدول بندی می کند و شما به تمامی آنها به راحتی دسترسی دارید. این یک امتیاز بزرگ به حساب می آید و همینطور شما در پیشخوان وردپرس نیز می توانید تمامی دیتا هارا مدیریت کنید.

اطلاعات شما با بهترین متود امنیتی درحال حفاظت هستند. چراکه برنامه نویسان وردپرس از بهترین روش های امنیتی و بروز ترین آن استفاده می کنند تا سایت های وردپرسی را در امنیت کامل نگهداری کنند و همینطور از سایت های وردپرسی حفاظ کامل را به عمل بیاورند.

اگر امنیت داده ها برای شما مهم است ؛ انتخاب شرکت هاستینگ خوب نیز بسیاز موثر است. چراکه اگر شرکت هاستینگ ایمنی را انتخاب نکنید ، اطلاعات شما در خطر می افتد!

7. راحتی در استفاده

شما برای استفاده از وردپرس دیگر نیاز به آموختن زبان های کد نویسی ندارید و این می تواند یک امتیاز بزرگ برای طراحان سایت باشد. چراکه سرعت آنهارا چندین برابر در طراحی و تحویل بیشتر می کند.

همینطور استفاده از سایت های وردپرسی نیز برای کاربران راخت است چراکه این سایت ها امکاناتی دارند که موجب می شود کاربر به راحت ترین شیوه ممکن از سایت شما استفاده کند.

8. شناخته شده جهانی

بسیاری از مردم دنیا ورپرس زا می شناسند. همینطور وردپرس محبوبیت خاصی میان طراحان سایت دارد.

همچنین سایت های پربازدید و حرفه ای زیادی به این سایت ساز قدرتمند اعتماد کرده اند. این می تواند موجب اعتماد بیشتر شما به سایت ساز قدرتمند وردپرس شود.

9. استفاده از کد های php

سایت های شما با استفاده از کد های php برنامه نویسی می شوند که این هم می تواند امتیاز به حساب بیاید. چراکه این زبان برنامه نویسی به شما اختیارات بیشتری نسبت به زبان هاب دیگر می دهد.

بسیاری از برنامه نویسانی که قبل از وردپرس با php کد نویسی می کردند حالا با استفاده از علمی که در گذشته آموخته اند و ادقام آن با وردپرس توانسته اند سایت های بسیار حرفه ای تری بسازند.

10. بهینه بودن حجم کد ها

اگر شما بخواهید با استفاده از کد نویسی یک سایت را پیش ببرید ، یکی از مشکل هایی که با آن مواجه خواهید شد ، بهینه سازی حجم کد ها است.

وردپرس این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد که این در SEO سایت شما و همینطور در سرعت سایت تاثیر شگفت انگیزی می گذارد.

11. قالب آماده

طراحی سایت های وردپرسی با استفاده از قالب و افزونه صورت می گیرد. اما قالب های آماده با این دو مورد متفاوت هستند.

قالب های آماده یک سایت را با سیستم وردپرس می سازند و برای شما به فروش می گذارند. این کار باعث شده که طراحی سایت وردپرسی آسان تر از قبل شود.

اما به طور کلی استفاده از قالب های آماده پیشنهاد نمی شود چراکه شما دسترسی بسیار محدودی در ویرایش خواهید داشت.

جمع بندی:

سیستم سایت ساز وردپرس می تواند بهترین سایت را با توجه به نیازهای شما برایتان فراهم کند. اما بسیاری از سایت ها نیز قابلیت طراحی با وردپرس را ندارند. پس قبل از استفاده از وردپرس به نوع سایت خود دقت کنید تا مطمعن شوید طراحی آن با وردپرس امکان پذیر است.

مقالات مرتبط :

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیاز : 2

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
10 بهترین نرم افزار کد نویسی رایگان برای ویندوز و مک 2022
قبلی
11 دلیل برای استفاده نکردن از وردپرس + راه حل
10 بهترین نرم افزار کد نویسی رایگان برای ویندوز و مک 2022
11 دلیل برای استفاده نکردن از وردپرس + راه حل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست