چرا کسب و کار ها به وب سایت نیاز دارند؟

زمان مطالعه : 2 دقیقه
طراحی تخصصی سایت
آنچه خواهید خواند …
  • چرا شرکت هایی که وب سایت دارند موفق ترند؟
    • محدودیت مکانی
    • محدودیت زمانی
    • افزایش اعتبار
    • اولویت مردم
    • جمع آوری اطلاعات
    • آمار خرید های اینترنتی روزانه درحال افزایش است!
    • معرفی آنلاین ، خرید حضوری
  • یک وب سایت ایده عال چه امکاناتی دارد؟
    • زمینه سئو
    • پشتیبانی رایگان
    • ریسپانسیو
    • قیمت مقرون به صرفه
    • رنگبندی اصولی
  • از کجا وب سایت ایده عال تهیه کنیم؟

چرا شرکت هایی که وب سایت دارند موفق ترند؟!

امروزه در امریکا 80 درصد فروشگاه ها و کسب و کار ها به صورت آنلاین هستند. این آمار دلایلی دارد که مارا قانع می کند که دیگر کسب و کار ها بدون طراحی سایت دیگر جواب نمی دهند. چرا کسب و کار ها به وب سایت نیاز دارند؟ این سوالی است که بسیاری از افرادی که به تازگی کسب و کار خودرا راه اندازی کرده اند ، به آن بر می خورند. در این مقاله به این سوال به صورت شفاف پاسخ می دهیم.

1. محدودیت مکان

مغازه فیزیکی شما تنها می تواند در یک خیابان و در یک کوچه فروش داشته باشد. اما وب سایت شما می تواند از تمام نقاط کره زمین قابل مشاهده و ثبت سفارش باشد. گوگل این قابلیت را برای جهانیان فراهم کرده تا بدون نیاز به مغازه فیزیکی و مکان محصولات خودرا به فروش بگذارند.

2. محدودیت زمانی

فروشگاه فیزیکی قطعا با محدودیت زمانی هم مواجه است و مشتریان در ساعت مشخصی می توانند به فروشگاه بروند و خرید کنند و در باقی ساعت های شبانه روز فروشگاه شما قادر به فروش نمی باشد! اما وب سایت شما به صورت 24 ساعته فعال است و همیشه می تواند به مشتریان خدمات اراعه کند و با این امکان شما می توانید فروش و اراعه خدمات شبانه روزی داشته باشید. به طوری که در خواب هم درآمد داشته باشید!

3. وب سایت به کسب و کار شما اعتبار می بخشد!

قطعا داشتن یک وب سایت ایده عال به شما و کسب و کار شما اعتبار می بخشد. یک مشتری با شنیدن اسم کسب و کار شما اولین کاری که می کند این است که نام کسب و کار شمارا در گوگل جستجو می کند تا وب سایت شمارا مشاهده کند. در این شرایط اگر با یک وب سایت ایده عال مواجه شود خود به خود اعتماد کاربر به شما جلب می شود. اما اگر در این وضعیت کاربر نتواند سایت شمارا بیابد حس عدم اعتماد ایجاد شده و باعث می شود کاربر به شرکت های دیگر که وب سایت دارند مراجعه کند. بسیاری از شرکت ها فقط برای معرفی کسب و کار خود سایتی دارند و در آن وب سایت محصولی نمی فروشند. این کار کاملا ایده عال است زیراکه کاربر با دیدن یک وب سایت ایده عال اعتمادش جلب می شود.

4. برای مردم وب سایت اولویت اول است

امروزه برای یک کاربر و یا یک مشتری اولویت اول فروشگاه ها و شرکت های اینترنتی و آنلاین هستند. حتی برای مطالعه هم مردم از سایت استفاده می کنند و یک وب سایت ایده عال را به کتاب ترجیه می دهند. زیرا دسترسی آسان باعث شده تا کاربران وقت کمتری برای رسیدن به هدف خود صرف کنند و با یک سرچ ساده کسب و کار شما را مشاهده و یا از فروشگاه شما خرید کنند.

5. امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان شما

بسیاری از سایت ها که مطعلق به شرکت های بزرگ می باشند تنها جنبه جمع آوری اطلاعات مشتریان خودرا دارند. حتی افراد مشهور هالیوودی وب سایتی با نام خود تهیه می کنند و از کاربران ایمیل و شماره تلفن دریافت می کنند و برای آنها اطلاعیه ارسال می کنند. همینطور از طریق جمع آوری اطلاعات کاربران آمار دقیق از مشتریان ویا طرفداران خود با جزییات دقیق دریافت می کنند و می توانند درصد بگیرند که برای مثال چند درصد از مشتریان شرکت آقا و چند درصد خانم هستند. و یا جند درصد زیر 20 سال یا چند درصد از کاربران بالای 20 سال سن دارند. پس این امکان هم بسیار مهم است و می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

6. آمار خرید اینترنتی هرروز درحال افزایش است !

طبق آمار کاربران فضای مجازی ایرانی درسال 1393 به طور میانگین ایرانیان بیش از 52 هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام داده اند. این آمار در سال 1394 افزایش 97 درصدی داشته و تا در سال 1400 نیز افزایش 700 درصدی را شاهد بودیم!

7. معرفی آنلاین ، خرید حضوری

برخی از افراد برای خرید و سفارش خود اول از همه در گوگل جستجو می کنند و بهترین و به صرفه ترین مرکز را پیدا می کنند سپس حضوری مراجه می کنند و خرید خودرا حضوری انجام می دهند. تعداد این دسته از افراد نیز زیاد است و شما اگر سایت خوبی نداشته باشید ویا اصلا سایت نداشته باشید باعث می شود این مشتریان را از دست بدهید.

طراحی وب سایت

یک وب سایت ایده عال چه امکاناتی دارد؟

وب سایت های بزرگ و حرفه ای همه و همه چند ویژگی اولیه و پایه دارند که به صورت مشترک در آغاز کار همگی آنهارا رعایت کرده اند. داشتن وب سایتی که در آغاز تمامی این ویژگی هارا داشته باشد ، تماما بستگی به شرکتی که شما برای طراحی سایت انتخاب می کنید دارد.

1. زمینه سئو

یک وب سایت کامل و دقیق ، با جزیات و ظاهر جذاب و کامل ؛ شاید این مطالب برای یک وب سایت ایده عال در ذهن شما عزیزان باشد اما یکی از مهمترین مطالب سئو قویه ! پیشکاروب علاوه بر تمام مواردی که ذکر کردیم زیمنه سئو هم به سایت شما به صورت رایگان اضافه می کنه که با داشتن این امتیاز می تونید با تولید محتوا به 5 رتبه اول گوگل برسید !

2. پشتیبانی رایگان

شاید به اهمیت این مورد توجهی نشده باشد زیراکه اکثر شرکت های طراحی سایت متاسفانه برای منافع مالی از این امکان چشم پوشی می کنند! اما این مورد یکی از مورد های بسیار مهم است زیراکه اگر شما در اوایل شروع کار سایت خود با حمله های هکری و یا باگ مواجه بشید باید هزینه زیادی بکنید تا آنرا رفع کنید. پیشکاروب این امکان را به صورت رایگان دراختیار شما عزیزان قرار می دهد.

3. ریسپانسیو

امروزه 70% کاربران تحت وب از طریق موبایل به وبگردی می پردازند. شاید از نظر خیلی ها لپ تاپ وسیله بهتری برای وبگردیست ، اما تلفن همراه نسبت به لپ تاپ و کامپیوتر دردسترس تر است و استفاده از آن راحت تر است. پس این امتیاز بسیار مهم است که وب سایت شما در هر دستگاهی زیبا دیده شود. پیشکاروب این امکان را نیز بر روی تمامی سایت هایی که طراحی و برنامه نویسی می کند قرار می دهد. پس شما می توانید با خیال راحت از خدمات ما اسفاده کنید.

4. قیمت مقرون به صرفه

این امکان وجود دارد که شما بتوانید شرکت طراحی سایتی پیدا کنید که سایت هایی را برای شما طراحی کند که امکاناتی شبیه به ما را به شما بدهد ، اما امکان ندارد شرکتی خدمات ما را با این قیمت ها برای شما به ارمغان بیاورد ، چراکه هدف ما حلب رضایت شماست!

5. رنگ بندی صحیح با اصول روانشناسی

یکی از مهمترین عامل ها در جذب مشتری و کاربر صدرصد رنگ بندی و طرح رنگی جذاب است ، تا جشم کاربران سایت شما را دنبال کند! این ویژگی بسته به سلیقه شما عزیزان نیز دارد و همچنین نوع سایت شما! اگر نمی دانید هررنگ جه معنی دارد برای انتخاب رنگ بهتر برای زمینه سایت خود اینجا کلیک کنید.
پیشکاروب این امکان را نیز به صورت ویژه برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

طراحی سایت

از کجا یک وب سایت ایده آل تهیه کنیم؟

بسیاری از شرکت ها هستند که به شما سرویس طراحی سایت را اراعه می دهند. همینطور در ایران نیز شرکت های زیادی برای طراحی سایت وجود دارند که همه آنها می توانند یک وب سایت برای شما طراحی و راه اندازی کنند. اما قطعا همه آنها امکاناتی که در بالا به شما گفتیم را به صورت آپشنال ( امکانات ویژه بر روی سایت ) اراعه نمی دهند و شما باید هر سرویس را به صورت جداگانه تهیه و روی سایت خود فعال سازی کنید. شرکت پیشکاروب یکی از شرکت های بزرگ و مورد اعتماد در عرصه فناوری است که به شما یک وب سایت ایده آل با تمامی امکاناتی که در مطلب بالا گفته شد را با قیمت مقرون به صرفه به شما اراعه می دهد.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیاز : 6

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
مبلغ درآمد طراحان سایت و برنامه نویس ها چقدر است؟
مبلغ درآمد طراحان سایت و برنامه نویس ها چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست