10 ویژگی وب سایت پزشکی حرفه ای

زمان مطالعه : 2 دقیقه
وب سایت پزشکی
آنچه خواهید خواند …
  • امکانات وب سایت پزشکی :
    • سیستم نوبت دهی آنلاین
    • معرفی پزشکان
    • ثبت نام و نظردهی
    • منو جذاب
    • ریسپانسیو بودن
    • سرعت بالا
    • خبرنامه تلفنی و ایمیلی
    • تماس با ما
    • دو زبانه
    • سیستم مقالات ( وبلاگ )

وب سایت های پزشکی برای راحت تر شدن بیماران ایجاد شده اند. بسیاری از بیماران امروزه قبل از مراجعه به پزشک به صورت آنلاین پزشک خودرا جستجو می کنند.

به همین دلیل بیشتر پزشکان به سمت ویزیت آنلاین و طراحی سایت پزشکی روی آورده اند. البته این طبیعی است زیرا هر پزشک ماهری حتما به یک وب سایت ایده عال و حرفه ای نیاز مند است.

سیستم نوبت دهی آنلاین

وب سایت های پزشکی عموما به سیستم نوبت دهی مجهز هستند. وب سایت شما می تواند بدون محدودیت زمانی ( 24 ساعته ) و بدون محدودیت مکانی نوبت رزرو کند.

سیستم های نوبت دهی آنلاین بدون کوچکترین نقص و ایرادی نوبت هارا پشت سر هم رزرو می کنند. بسیاری از بیماران نمی توانند برای رزرو نوبت با شما تماس بگیرند و این دسته بیماران را می توانید با استفاده از وب سایت خود مدیریت کنید.

معرفی پزشکان

برای یک ساختمان پزشکان صفحه ای برای معرفی عوامل و پزشکان نیاز است ، همینطور برای یک پزشک صفحه معرفی خود و کارنامه اش بسیار مهم است.

زیرا شما با نمایش دادن سابقه خود می توانید میزان اعتماد را افزایش دهید. وب سایت به طور کلی اعتبار کسب و کار شمارا افزایش می دهد. همینطور با نمایش دادن رزومه کاری این اعتماد چندین برابر نیز می شود.

ثبت نام و نظر دهی

با استفاده از سیستم ثبت نام و نظر دهی مراجعین شما در وب سایت ثبت نام کرده و نظر خودرا زیر پست های شما قرار می دهند. این می توانید یکی از موثر ترین روش ها برای جذب بیماران باشد.

سایر بیمارانی که با شما آشنا نیستند ، با خواندن نظرات سایر بیماران به شما و حسن نیت شما ایمان می آورند. همینطو بیماران می توانند با یکدیگر مشورت کنند و شما نظارت صدرصدی بر روی تمامی نظرات و کاربران را دارید.

منو جذاب

منو همیشه یکی از مهمترین بخش های وب سایت بوده چراکه در تمامی صفحات ، تمامی محصولات و کلا همه جا نمایش داده می شود. و داشتن یک منو ایده عال و حرفه ای بسیار مهم است.

منو وب سایت شما می تواند باعث جذب بیماران شود. البته اولویت اول تبدیل بازدید کننده به مراجعه کننده است. اولویت دوم سایت شما سئو وب سایت است. صدر نتایج گوگل بودن یکی از برترین امتیاز ها برای هر پزشکی است.

ریسپانسیو بودن

بیش از 70 درصد کاربران شما معمولا با موبایل وارد وب سایت می شوند. به همین دلیل ریسپانسیو بودن وب سایت بسیار مهم است. البته ریسپانسیو بودن در چهار دستگاه ( کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ) یعنی ریسپانسیو بودن کامل و حرفه ای.

ریسپانسیو بودن وب سایت به این معناست که سایت شما در هر دستگاه به بهترین حالت نمایش داده شود. ریسپانسیو بودن وب سایت یکی از بزرگترین و مهمترین امتیاز های یک وب سایت است.

سرعت بالا

قطعا با کندی و سرعت کم مراجعین شما از وب سایت زده می شوند. به همین دلیل سرعت یکی از مهمترین ویژگی های هر وب سایت است. وب سایت شما باید به حرفه ای ترین حالت ممکن بهینه سازی شود.

پیشنهادی: 30 ویژگی یک وب سایت ایده عال

همینطور سرعت وب سایت شما در رتبه سئو نیز به صورت غیر مستقیم تاثیر دارد. می توانید از لودینگ نیز استفاده کنید. داشتن لودینگ یک ویژگی سلیقه ای است.

پیشنهادی: اهمیت لودینگ وب سایت در رتبه سئو و الکسا

خبرنامه تلفنی و ایمیلی

یکی از مهمترین امکانات هر وب سایت ، خبرنامه است. این خبرنامه می تواند هم به صورت ایمیل و هم به صورت تلفنی باشد. شما می توانید مراجعین خودرا همیشه از اخرین اخبار مطلع نگه دارید.

مسلما فرستادن ایمیل و پیامک تبلیغاتی از آخرین تخفیفات و یا اخبار پزشکان ، می تواند تاثیر چند برابر داشته باشد. همینطور شما می توانید به بیماران خود توصیه های پزشکی به صورت پیامک و ایمیل ارسال کنید.

تماس با ما

صفحه تماس با و ارتباط مستقیم با مراجعین یکی از امکانات پایه ای است که اگر به صورت حرفه ای انجام نشود می تواند برای شما مشکل ساز شود و اگر به صورت ایده عال و حرفه ای انجام شود به یکی از جذاب ترین صفحات و امکانات وب سایت شما تبدیل می شود.

رابطه شما با مراجعین و بیماران هرچه دوستانه تر و نزدیک تر باشد برای شما امتیاز است. زیرا سلامتی همیشه برای هر انسانی اولویت است و نزدیک بودن به پزشک بسیار احساس خوش آیندی است.

دو زبانه

در مقاله طراحی سایت پزشکی گفتیم که شما می توانید به صورت آنلاین بیماران را ویزیت کنید و هزینه را به صورت آنلاین از سراسر دنیا با پی پال دریافت کنید.

همینطور شما می توانید با پزشکان خارج از کشور ارتباط برقرار کنید و با آنها مشارکت داشته باشید. ارتباط با ایرانیان خارج از کشور جهت رزرو ویزیت آنلاین نیز می تواند یک امکان ویژه سایت شما باشد.

سیستم مقالات ( وبلاگ )

وب سایت های پزشکی با انتشار توصیه های پزشکی ، درمان های خانگی و از این دسته مقالات ؛ تمامی جستجو های گوگل را در بر می گیرند. همینطور در آن مقالات خودرا به کسانی که به دنبال راه درمان می گردند معرفی می کنند.

با داشتن یک وب سایت با سیستم وبلاگ حرفه ای با سئو قوی می تواند بزرگترین و برترین روش شما برای رسیدن به صدر نتایج جستجو های گوگل باشد.

جمع بندی

هر پزشکی به یک وب سایت حرفه ای و ایده عال نیازمند است. این وب سایت باید شامل یکسری ویژگی ها باشد تا بیماران را جذب کند و اعتماد مراجعین را به خود جلب کند که ما 10 مورد از این امکانات را به شما گفتیم.

چنانچه هنوز وب سایت پزشکی خودرا راه اندازی نکرده اید ، می توانید از طریق لینک زیر نمونه های پزشکی مارا مشاهده کنید و با به صرفه ترین قیمت وب سایت خودرا در کمترین زمان راه اندازی کنید!

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 18

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
دلایل ایندکس نشدن سایت در گوگل
قبلی
سئو چیست؟
دلایل ایندکس نشدن سایت در گوگل
سئو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست