5 روش خلاقانه افزایش ترافیک وب سایت

زمان مطالعه : 2 دقیقه
افزایش نجومی ترافیک وب سایت
آنچه خواهید خواند …

هدف همه وب مستر ها از تاسیس وب سایت ، رونق سایت و رسیدن به درآمد و حد دلخواه است. اما این کار بدون علم مورد نیاز امکان پذیر نیست. در این مقاله به شما می آموزیم چطور ترافیک وب سایت خودرا به روش های خلاقانه افزایش دهید.

1. پوستر های تبلیغاتی

یکی از روش های جذاب و پرکاربرد جذب مخاطب تبلیغات خیابانی و پخش پوستر است. در این روش کافیست به تعداد انبوه پوستر چاپ کنید و به دیوار های سطح شهر بچسبانید. این پوستر ها باید به طوری طراحی شوند که چشم رهگذران را به خود جذب کند و آنهارا تشویق به بازکردن وب سایت شما کند.

سعی کنید در پوستر ها شعار ندهید و بیشتر امتیاز ها و امکانات ویژه سایت خودتان را بنویسید. همینطور از تصویر چهره نیز استفاده کنید زیرا بسیار موثر است و نگاه را جذب می کند.

2. لیوان و تی شرت

دومین روش خلاقانه افزایش ترافیک وب سایت استفاده از تی شرت و لیوان های تبلیغاتی است. این روش می تواند فوق العاده جذاب و در عین حال کاربردی باشد.

لیوان هایی با لوگو و آدرس وب سایت خود چاپ کنید و هم خود استفاده کنید هم به اطرافیان هدیه بدهید. این کار فوق العاده کاربردی است برای جذب مخاطب و تبلیغات.

3. شرکت در رویداد های مختلف

سومین تکنیک افزایش ترافیک وب سایت شرکت در رویداد ها و سمینار های مرتبط با فضای فعالیت وب سایت شما است. در این سمینار ها شرکت کنید و با افراد اشنا شوید. این کار بسیار کمک کننده است در گسترش روابط و همینطور آموختن روش های جدید.

می توانید از کارت وب سایت خود استفاده کنید و در این سمینار ها بین افراد پخش کنید. سعی کنید ارتباط برقرار کنید با افرادی که در زمینه کاری شما از شما قدرتمند تر هستند.

4. کیو آر کد

بسیاری از شرکت ها از روش های خلاقانه برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده می کنند. QR Code نیز یک روش خلاقانه در رابطه با تبلیغات است.

مسلما امروزه همه گوشی ها مجهز به اسکنر می باشد. شما با ساخت QR Code و چاپ آن می توانید دسترسی کاربر را بسیار ساده تر کنید. برای کاربر دشوار است که لینک را بخواند و در مرورگر سرچ کند وقتی که می تواند این کار را تنها با یک اسکن در کسری از ثانیه انجام دهد. درصورت استفاده از کیوار کد حداقل 30 درصد جذب بیشتر مخاطب خواهید داشت.

5. چاپ مجلات جذاب

بیشتر افراد در اصولا در کافی شاپ ها به خواندن مقالات و مطالب می پردازند. بنابراین شما می توانید از مقالات جذاب وبلاگ خود برای افزایش ترافیک وب سایتتان از این موضوع استفاده کنید.

مقالات جذاب وبلاگ خودرا بر روی یک مجله یا پوستر چاپ کنید. سپس این مقالات را در کافی شاپ ها قرار دهید. خلاصه مطلب را در مجله بنویسید و برای مطالعه بیشتر به وب سایت ارجاع بزنید. اینجا نیز استفاده از کیوار کد بسیار کاربردی است.

جمع بندی

استفاده از روش های خلاقانه برای جذب ترافیک و کاربر همواره از روش های محبوب به حساب می آیند. بنابراین همیشه در تبلیغات مبتکرانه عمل کنید و به صورت خلاقانه تبلیغات خودرا انجام بدهید. بطوریکه حداکثر بینندگان را به مشتری تبدیل کنید. استفاده از روش هایی که در این مقاله ذکر شد اصولا کاربردی و خلاقانه است و می توانید از آنها استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: 10 تکنیک افزایش فروش وب سایت فروشگاهی

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیاز : 27

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
وب مستر کیست و چه تخصصی دارد؟ معرفی کامل
قبلی
درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟ معرفی کامل + لیست بهترین ها
وب مستر کیست و چه تخصصی دارد؟ معرفی کامل
درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟ معرفی کامل + لیست بهترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست