چطور طراحی سایت را رایگان بیاموزیم؟! دوره های رایگان آموزش طراحی سایت

زمان مطالعه : 3 دقیقه
آموزش طراحی سایت

طراحی سایت امروزه بسیار پرطرفدار است میان افراد مختلف در کسب و کار های مختلف. بنابراین همیشه طراحان سایت مشتری خودرا دارند. و به دلیل بازار خوب ، این حرفه جدیدا درحال رشد است و هرروز افراد بیشتری درحال روی آوردن به سمت این شغل هستند.

درآمد طراحی سایت

طراحی سایت امروزه یکی از پردرآمد ترین مشاغل در جهان است. بنابراین فقط لازم است شما بلد باشید چطور یک وب سایت را به صورت کامل طراحی کنید و علم شما در زمینه طراحی سایت زیاد باشد تا به راحتی از آن کسب درآمد کنید. اما بازاریابی و دانستن نحوه صحبت با کارفرما نیز مهم است.

روش های طراحی سایت

طراحی وب سایت روش های مختلفی دارد. این روش ها به دو دسته کد نویسی و بدون کد نویسی تقسیم می شوند. روش های کد نویسی مثل زبان های برنامه نویسی php و css می باشند.

روش هایی که بدون کد نویسی انجام می شوند نیز شما با استفاده از سایت ساز ها یک وب سایت کامل طراحی می کنید. معروف ترین سایت ساز امروزه وردپرس است که کار شمارا در طراحی آسان تر می کند.

اما کدام روش بهتر است؟

مسلما روش کد نویسی بهترین روش طراحی سایت است. زیرا این کار را به صورت اصول ، علمی ، تخصصی و کامل می آموزید. جالب است بدانید سایت های وردپرسی نیز با کد ها کار می کنند و وظیفه سایت ساز تنها این است که با دستور شما از کد ها استفاده کند بنابراین شما دیگر نیازی به نوشتن کد نخواهید داشت. اما مسلما آزادی کامل نیز در طراحی ندارید.

روش های کسب درآمد از طراحی سایت

کسب درآمد از طراحی سایت روش های مختلفی دارد. اگر شما بتوانید از تمامی این روش ها به صورت صحیح استفاده کنید و در تمامی رشته ها فعالیت کنید ، مسلما به درآمد خوبی خواهید رسید.

۱. آموزش

یکی از پرکاربرد ترین روش های کسب درآمد از این حرفه آموزش است. آموزش می تواند از طریق تدریس آنلاین باشد و همینطور می تواند از طریق تدریس حضوری در آموزشگاه ها باشد.

به طور کلی درآمد حاصل از تدریس امروزه بسیار خوب است خصوصا تدریس آنلاین. زیرا در تدریس دوره های آنلاین شما یک بار برای دانش آموزان تدریس می کنید و بر روی سایت قرار می دهید آنها به راحتی آموزش را بار ها می توانند تهیه و مشاهده کنند.

2. پروژه ای

دومین روش کسب درآمد از طریق طراحی سایت ، کار کردن به صورت پروژه ای است. در این روش شما از طریق سایت های آگهی مانند دیوار و شیپور می توانید پروژه دریافت کنید.

این روش نیز می تواند بسیار موجب درآمد باشد. زیرا بسیاری از کارفرمایان در این سایت ها به دنبال کسی می گردند که کسب و کار آنهارا توسعه دهد. بنابراین از این وب سایت ها قافل نشوید.

3. سوشال مدیا

یکی از بهترین روش های کسب درآمد نجومی از طراحی سایت ، استفاده از سوشال مدیا است. بنابراین هرگز از سوشال مدیا قافل نشوید. تولید محتوا در سوشال مدیا می تواند بسیار برای شما درآمد زا باشد.

محتوای تولیدی در سوشال مدیا می تواند در مورد موضوعات مختلفی باشد. اما باید توجه داشته باشید که این محتوا ها باید جنبه سرگرمی داشته باشند. زیرا سوشال مدیا برای سرگرمی است نه برای کسب و کار ها. اگر قصد دارید از سوشال مدیا به عنوان مرجع جذب مشتری استفاده کنید ، باید محتوای شما سرگرمی باشد. بعد از مرحله جذب از طریق سوشال مدیا می توانید کاربران را به مشتری برای کسب و کار خود تبدیل کنید.

اما روش دیگری که می توانید از سوشال مدیا کسب درآمد داشته باشید ، این است که نمونه کار های خودرا در سوشال مدیا منتشر کنید و با تبلیغات فروش خودرا افزایش دهید..

4. فریلنسری

بسیاری از وب سایت زمانی که سایت ها به مشکل بر می خورد از طریق وب سایت های فریلنسری اقدام به جذب نیرو می کنند. بنابراین یکی از روش های خوبی که شما می توانید از طریق آن به درآمد برسیید ، دقیقا فریلنسرینگ است. اما مهم است که برای این کار چه وب سایتی را انتخاب می کنید. بنابراین در انتخاب این وب سایت با دقت عمل کنید.

پیشنهادی : 6 سایت برتر فریلنسری ایران 2022

5. استخدام

شرکت های بزرگ عموما به طراح سایت نیاز دارند تا تمامی امور وب سایت آنهارا انجام دهد. زیرا هر وب سایت به یک نفر متخصص نیازمند است تا درصورت نیاز آنرا پشتیبانی کند.

چطور طراحی سایت را رایگان بیاموزیم؟!

آموزش طراحی سایت یک بحث بسیار مهم است. اینکه شما طراحی سایت را از کجا و به چه صورت یاد می گیرید ، در آینده شغلی شما مهمترین تاثیر را دارد. بنابراین در انتخاب مرجع آموزش بسیار دقت کنید و ریز بین باشید.

پیشکاروب یکی از بهترین دوره هارا برای شما تهیه کرده است تا بتوانید با متود های روز دنیا طراحی سایت را بیاموزید. در این دوره از صفر تا صد طراحی سایت با زبان php و html به صورت کاملا رایگان به شما آموزش داده می شود. از طریق لینک زیر می توانید در دوره شرکت کنید:

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 9

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
5 دلیل که باید فتوشاپ را بیاموزید! هرچه زودتر بهتر…
قبلی
چطور یک وبمستر موفق شویم؟!
5 دلیل که باید فتوشاپ را بیاموزید! هرچه زودتر بهتر…
چطور یک وبمستر موفق شویم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست