روش‌های طراحی سایت

زمان مطالعه : 2 دقیقه
روش های طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟

وب سایت یک روش بسیار عالی و حرفه ای برای رونق کسب و کار ها و حتی ایجاد کسب و کار کسب درآمد است. وب سایت ها می توانند دریایی از اطلاعات را به کاربران ارائه کنند و بی نهایت اطلاعات را از کاربران دریافت کنند.

برای هر صفحه وب سایت به صورت میانگین 700 الی 1000 خط کد نوشته می شود. به کسی که این کد هارا می نویسد برنامه نویس وب سایت و یا طراحی سایت می گویند. به عمل نوشتن این کد ها طراحی سایت و یا برنامه نویسی گفته می شود.

طراحی سایت چند روش دارد؟

طراحی سایت به طور کلی دو روش دارد. روش اول استفاده از سایت ساز ها است که معروفترین سایت ساز وردپرس است. این روش بسیار ساده است و می توان گفت نیازی به کد نویسی ندارد. و روش دوم نوشتن کد ها است.

لازم به ذکر است که سایت ساز ها نیز از کد نویسی استفاده می کنند و فقط به صورت اتوماتیک کد هارا می نویسند تا زحمت ما کمتر شود. اما در کد نویسی ما باید تمامی کد هارا از صفر بنویسیم. زمانی که تمامی کد هارا دستی ایجاد کنیم ، مطمعنا سخت تر است ؛ اما مطمعنا بهتر است! زیرا ما اختیار تام در کد نویسی داریم.

وردپرس

سیستم سایت ساز وردپرس ، یکی از محبوبترین و معروفترین سایت ساز های دنیا است. شما در طراحی سایت با وردپرس به هیچ عنوان نیازی به دانش کد نویسی ندارید و بدون داشتن دانش کد نویسی می توانید یک وب سایت فوق العاده بسازید.

از دست ندهید! 11 دلیل برای استفاده کردن از وردپرس

سیستم سایت ساز وردپرس فوق العاده حرفه ای و قدرتمند است و سایت های زیادی با استفاده از وردپرس بدون هیچ مشکلی طراحی شده اند و بازدید های فوق العاده بالا و درآمد زیادی دارند. اما مسلما شما در وردپرس اختیار تام ندارید.

از دست ندهید! 11 دلیل برای استفاده نکردن از وردپرس

کد نویسی

استفاده از کد نویسی در طراحی سایت درواقع روش بیسیک و پایه طراحی وب سایت است. سایت ساز هایی مانند وردپرس نیز توسط سایر برنامه نویسانی که به دانش کد نویسی مسلط هستند ساخته شده اند.

فراگرفتن دانش کد نویسی ساده نیست اما دشوار هم نیست و شما با علاقه و پشتکار می توانید به این دانش تسلط پیدا کنید. زبان های کد نویسی به دو دسته تقسیم می شود. زبان های سمت سرور و زبان های سمت کاربر. در دسته دوم شما اختیار بیشتری دارید و دست شما برای هرکاری باز است.

زبان های محبوبی مانند php / mySQl در دسته دوم قرار می گیرند. شما برای طراحی سایت لازم است که این دوزبان را به خوبی فرابگیرید. اما زبان های بیسیک و پایه مانند html / css نیز بسیار مهم هستند و فراگرفتن آنها و مسلط شدن به این دانش های پایه الزامی است.

ما در دوره سیر تا پیاز طراحی سایت بدون هیچ پیش زمینه ای از صفر طراحی سایت را به شما آموزش می دهیم و تمامی زبان های مورد نیاز را به صورت تدریجی در 10 جلسه مقدماتی رایگان و 60 جلسه پیشرفته به شما می آموزیم . برای شروع و شرکت در دوره رایگان کافیست اینجا کلیک کنید.

از دست ندهید! مبلغ درآمد طراحان وب سایت چقدر است؟

جمع بندی

طراحی سایت حرفه ی بسیار پولساز و در عین حال شیرینی است که افراد زیادی از این روش کسب درآمد می کنند. این حرفه روش هایی دارد که شما می توانید با فراگرفتن این روش ها شروع به کسب درآمد کنید. با توجه به سطح یادگیری خود یکی از روش هارا انتخاب کنید و آنرا پیش بگیرید تا به موفقیت برسید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 29

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
هزینه و مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی
قبلی
نحوه انتخاب نام دامنه مناسب
هزینه و مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی
نحوه انتخاب نام دامنه مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست