5 نکته که قبل از خرید هاست باید بدانید!

زمان مطالعه : 3 دقیقه
خرید هاست

خرید هاست و سرور یکی از مهمترین و اصلیترین هزینه ها و مراحل طراحی سایت است. اگر شما هم قصد دارید بهترین هاست را برای وب سایت خود تهیه کنید تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

1. حجم هاست

یکی از مهمترین فاکتور های یک هاست ایده عال حجم هاست است. تمامی فایل های مربوط به سایت از جمله عکس ها ، مدارک ، دیتا ها ، فیلم ها و … بر روی هاست قرار می گیرد و حجم هاست شمارا اشغال می کند. به مرور زمان با توجه به فعالیت شما بر روی وب سایت مطمعنا حجم هاست شما نیز پر می شود.

بنابراین بسیار مهم است که حجم هاستی که تهیه می کنید به قدری باشد که نه حجم هاست و نه inodes سایت پس از مدت کوتاهی پر شود. زیرا هرچقدر حجم هاست شما بیشتر پر باشد ، سرعت سایت شما نیز کند تر می شود.

2. لوکیشن سرور

علاوه بر حجم هاست لوکیشن سرور هاست نیز بسیار مهم است. برای مثال شما در اکثر شرکت های هاستینگ برای محل سرور های هاست خود حق انتخاب دارید. برای مثال شما می توانید سرور های فرانسه را انتخاب کنید و یا سرور های آلمان یا ایران و یا … قابل انتخاب است.

اما فرق این ها چیست؟ هر سرور در یک محلی نگهداری می شود و اطلاعات شما داخل این سرور ذخیره می شود. این شما هستید که انتخاب می کنید سروری که خریداری می کنید در کجا قرار داشته باشد و اطلاعات شما درکجا ذخیره شود. انتخاب محل سرور درست در امنیت اطلاعات شما و همینطور در سرعت سایت شما تاثیر دارد.

3. شرکت هاستینگ

رسیدیم به مهمترین فاکتور هاست ایده عال! شرکت هاستینگ مناسب. بسیار مهم است که شرکت هاستینگ شما کدام شرکت است و چطور شرکت هاستینگ خودرا انتخاب می کنید.

از اصلیترین دلیلی که انتخاب شرکت هاستینگ بسیار مهم است می توان به امنیت اطلاعات شما اشاره کرد. اگر شرکت هاستینگ شما اعتبار و سابقه درخشان نداشته باشد ، مسلما بسیار ساده اطلاعات سایت شما در اختیار هکر ها قرار می گیرد. برای راهنمایی بهتر از مقاله زیر استفاده کنید :

پیشنهادی : 10 ایمن ترین شرکت های هاستینگ ایران

4. قیمت هاست

مقرون به صرفه بودن قیمت هاست نیز بسیار مهم است و مطمعنا اینکه هاست شما با وجود فضای زیاد ، قیمت مقرون به صرفه نیز داشته باشد بسیار مهم است.

زیرا شما قرار است تا زمانی که سایت شما وجود دارد ، به صورت ماهیانه یا سالیانه ، سه ساله و … آنرا تمدید کنید بنابراین قیمت بسیار مهم است. بنابراین با درنظر گرفتن بهترین قیمت خرید خودرا انجام بدهید.

5. پهنای باند ماهیانه

از مهمترین گزینه های قبل از خرید هاست باید حتما به پهنای باند اشاره کرد. زیرا پهنای باند هاست شما است که مشخص می کند سایت شما چه مقدار مخاطب را می تواند به صورت همزمان ساپورت کند و همینطور سرعت سایت شما به چه سرعت خواهد بود ، پهنای باند هاست شما است.

فرقی نمی کند سایت شما به تازگی تاسیس شده است و یا مدت زیادی است سایت شما تاسیس شده است. بهترین انتخاب پهنای باند نامحدود است. اما اگر بودجه کافی برای تهیه سرور با پهنای باند نامحدود را ندارید ، سعی کنید از هاستی که بیشترین پهنای باند را دارد استفاده کنید.

جمع بندی

مسلما بسیار مهم است که چه سروری برای وب سایت خود تهیه می کنید ، اما توجه داشته باشید که هزینه را قربانی کیفیت نکنید. همیشه هزینه بیشتر کیفیت بیشتر نیست ، اما دنبال هاست های ارزان قیمت هم نباشید. پیشنهاد ما مثل همیشه شرکت نت افراز است که بهترین قیمت و مقرون به صرفه ترین قیمت را به شما ارايه می کند.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 12

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
4 هدف اصلی کاربر از سرچ در گوگل
قبلی
راز اصلی افزایش کیفیت کاربران وب سایت!
4 هدف اصلی کاربر از سرچ در گوگل
راز اصلی افزایش کیفیت کاربران وب سایت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست