ترافیک وب سایت چیست؟

زمان مطالعه : 2 دقیقه
ترافیک وب سایت
آنچه خواهید خواند …

ترافیک وب سایت چیست؟

به زبان ساده به مقدار اینترنتی که کاربران در سایت شما مصرف می کنند ترافیک وب سایت می گویند. یکی از مهمترین فاکتور های یک وب سایت حرفه ای ، مسلما ترافیک آن است. بنابراین همه وب سایت ها از راه های مختلف تلاش می کنند تا ترافیک خودرا افزایش بدهند.

دو اصل مهم در افزایش ترافیک سایت ، نگه داشتن کاربر در وب سایت و افزایش زمان حضور و همینطور استفاده از خدمات و محصولات سایت است. راه های زیادی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد که در این مقاله به بهترین ها اشاره می کنیم.

روش های افزایش ترافیک سایت

1. سوشال مدیا

یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک وب سایت ؛ فعالیت در سوشال مدیا است. منظور از سوشال مدیا اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی که قابلیت تولید محتوا و جذب مخاطب دارند مانند اینستاگرام است.

اما نکته قابل توجه در این مبحث ، داشتن دانش و علم کافی برای تولید محتوای حرفه ای و ایده عال در شبکه های اجتماعی است. بدون داشتن دانش کافی مسلما موفق نخواهید شد زیرا این کار نیز یک شغل و حرفه است و علم خاص خودرا دارد.

2. معرفی به دوستان

دومین روش که بسیار موثر است ، معرفی به دوستان است. عده ای از دوستان و اطرافیان شما که به کار های مربوط به سایت شما علاقه مند هستند و مشتاق اند تا از خدمات و محصولات سایت شما استفاده کنند می توانند بهترین مسیر را برای افزایش ترافیک سایت شما باز کنند.

همینطور آنها نیز سایت شمارا به دوستان خود معرفی می کنند و این روند ادامه دار خواهد بود و سایت شما مانند یک ویروس میان مردم پخش می شود و ترافیک سایت افزایش پیدا می کند.

3. بخش کسب درآمد

اگر می خواهید روند افزایش ترافیک سایت شما سعودی شود ، کافیست بخش کسب درآمد را به سایت خود اضافه کنید. منظور از بخش کسب درآمد این است که به اضای معرفی هر کاربر پورسانت بدهید.

برای مثال یک کد تخفیف برای علی ایجاد می کنیم و علی وب سایت مارا به دوستش محمد معرفی می کند و محمد از سایت با استفاده از کد تخفیف علی خرید می کند. حالا شما بابت این خرید به علی پورسانت می دهید و اینگونه ترافیک سایت شما نجومی افزایش پیدا می کند.

4. تبلیغات

استفاده از خدمات تبلیغات در وب سایت های مختلف و همینطور شبکه های اجتماعی بسیار موثر است. از بهترین نوع تبلیغات برای وب سایت می توان به ایجاد رپورتاژ آگهی اشاره کرد.

استفاده از خدمات رپورتاژ در وب سایت هایی که ترافیک بیشتری از وب سایت شما دارند علاوه بر اینکه از نظر گوگل بسیار ارزشمند است ؛ موجب ارجاع سیلی از کاربران به وب سایت شما می شود که به کسب و کار شما علاقه مند هستند. نکته مهم این است که در وب سایتی رپورتاژ کنید که مخاطب هایش به سایت شما علاقه مند باشند.

همینطور انتشار تبلیغ در پیج های پرمخاطب اینستاگرامی نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد و موج کاربران را سمت سایت شما هدایت کند.

جمع بندی

برای افزایش ترافیک سایت روش های خلاقانه ای وجود دارد. همینطور سئو نیز بسیار موثر است. اصلیترین روش افزایش ترافیک وب سایت و همینطور ارزان ترین روش ، سئو است. بنابراین از این روش غافل نشوید. رقبای خودرا مدام بررسی کنید و چند برابر بهتر از آنها عمل کنید. مطمعن باشید که گوگل بسیار هوشمند است و چنانچه احساس کند شما فعالیت سالمی دارید و قصد افزایش ترافیک دارید و محتوای سایت شما به درد کاربران می خود ، مسلما سایت شمارا قوی و گسترده تر خواهد کرد.

مطالعه بیشتر:

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیاز : 15

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
7 اشتباه در تبلیغات که موجب شکست سایت شما می شود!
قبلی
بهترین روش تبلیغات وب سایت و افزایش مخاطب نجومی!
7 اشتباه در تبلیغات که موجب شکست سایت شما می شود!
بهترین روش تبلیغات وب سایت و افزایش مخاطب نجومی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست