رپورتاژ اگهی چیست؟

زمان مطالعه : 2 دقیقه
ریپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

حتما می دانید که بک لینک ها در سئو تاثیر بسیار زیادی دارند و هرچه مرجع بک لینک شما معتبر تر باشد ، امتیاز بک لینک بیشتر است. منظور از بک لینک ، لینک هایی است که از سایر سایت ها به سایت شما زده می شود.

رپورتاژ آگهی درواقع یک مقاله با در یک سایت معتبر است که درآن مقاله از سایت شما نام برده و خصوصیات آن ذکر می شود. همینطور این مقاله به سایت شما نیز لینک می شود تا کاربران بتوانند از آن مقاله وارد سایت شما شوند. به این مقالات رپورتاژ می گویند.

رپورتاژ چه کاربردی دارد؟

بسیاری از وب سایت های معتبر هستند که با سابقه طولانی و رتبه الکسا دو رقمی ، وب سایت شمارا رپورتاژ می کنند. مقالات وب سایت های معتبر و بزرگتر از سایت شما که به وب سایت شما لینک بزند ، قطعا می تواند موجب رشد شما شود. اولین کاربرد ریپورتاژ مخاطبین جدید است که مخاطبینی که مقالات را مطالعه می کنند و با سایت شما آشنایی ندارند ؛ با خواندن ریپورتاژ به سایت شما می آیند این موجب دریافت مخاطبین جدید می شود.

دومین کاربرد رپورتاژ آگهی در سئو سایت شما است. گوگل به دریافت بک لینک از سایت های معتبر و مرتبط با موضوع کاری شما اهمیت می دهد و بسیار برای گوگل ارزشمند است. اما توجه داشته باشید که رپورتاژ به صورت دائمی باشد ، زیرا درصورتی که بعد از مدتی حذف شود ، گوگل آنرا به عنوان تبلیغ حساب می کند و ارزشی برایش قائل نمی شود.

چطور رپورتاژ آگهی ثبت کنیم؟

شما با یک جستجو ساده در گوگل می توانید سایت های مختلفی را پیدا کنید که در زمینه رپورتاژ به شما خدمات می دهند. در این سایت ها شما لیستی از سایت هایی که امکان رپورتاژ دارند را با تمامی مشخصات و قیمت آگهی مشاهده می کنید و می توانید آنرا ثبت کنید.

در این سایت ها موضوعات مختلف طبقه بندی می شود و همیشه سایت هایی را برای رپورتاژ انتخاب کنید که به زمینه شما مرتبط باشند. یکی از اهمیت های مرتبط بودن ، کاربرانی است که در آن سایت هستند و مقاله را مطالعه می کنند. درصورتی که این کاربران مخاطب سایت شما نباشند ، شما کاربر جدیدی دریافت نخواهید کرد.

از دست ندهید! سئو موبایل چیست؟

کجا رپورتاژ آگهی بدهیم؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم ، مرتبط بودن سایتی که شما در آن ریپورتاژ منتشر می کنید بسیار مهم است. به دو دلیل اصلی یعنی کاربرانی که مخاطب شما باشند و اهمیت مرتبط بودن بر رتبه سئو و برای گوگل.

همینطور رتبه سایتی که به آن آگهی ارسال می کنید نیز مهم است. قیمت های رپورتاژ از حدودا 200 هزار تومان شروع می شود و تا سقف 3 میلیون تومان نیز وجود دارد. مسلما سایت هایی که مبلغ بیشتری دریافت می کنند مخاطب بیشتری به سایت شما تزریق می کنند و همچنین برای سئو و گوگل اهمیت بیشتری دارد.

اما درصورتی که بودجه کافی برای انتشار آگهی در سایت های بزرگ را ندارید می توانید از سایر سایت های ارزان قیمت تر نیز استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که سایتی که در آن رپورتاژ ارسال می کنید علاوه بر مرتبط بودن ، ترجیحا ترافیک بیشتری از سایت شما داشته باشد و رتبه الکسا آن وب سایت پایین تر از سایت شما باشد. زیرا مخاطبین سایت بیشتر از شما است و برای گوگل نیز ارزش بیشتری دارد.

جمع بندی

ارسال رپورتاژ آگهی بسیار موثیر است در افزایش مخاطب و ترافیک سایت شما و پیشنهاد می شود به صورت مداوم از این سرویس استفاده کنید. زیرا با استفاده از رپورتاژ آگهی شما می توانید در مدت زمان کمتری به صدر نتایج گوگل نیز دست پیدا کنید و رتبه سئو سایت خودرا نیز افزایش دهید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیاز : 19

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
نحوه انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب
قبلی
تفاوت دسته بندی و برچسب نوشته چیست؟
نحوه انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب
تفاوت دسته بندی و برچسب نوشته چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست