سئو چیست؟

زمان مطالعه : 1 دقیقه
سئو
آنچه خواهید خواند …
  • سئو چیست؟
  • چطور سایت خودرا سئو کنیم؟
  • گوگل ادوردز ( سئو پولی )
  • آمار موتور های جستجو
  • جمع بندی

سئو چیست؟

سئو یک علم زیر شاخه طراحی سایت است. سئو یک علم بسیار جذاب و البته هوشمندانه است. این علم زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ نیز محسوب می شود.

با سئو در طراحی سایت شما وب سایت خودرا در نتایج موتور های جستجو به 5 گذینه اول می رسانید. این علم بسیار جذاب می تواند بسیار کمک کننده باشد در طراحی یک وب سایت حرفه ای.

چطور سایت خودرا سئو کنیم؟

سئو سایت تنها با رعایت چند نکته ساده انجام می شود. اما به طور کلی می توان گفت سئو شدن وب سایت حاصل مشترک صبر و تلاش است.

پیشنهادی : 10 تکنیک مهم سئو وب سایت

موتور های جستجو همیشه تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را برای کاربران خود فراهم کنند. پس اگر موتور های جستجو (گوگل ، بینگ و …) بفهمند که سایت شما برای کاربر مفید است آنرا به سرعت ایندکس می کند و بازدید سایت شما هرروز بیشتر می شود.

گوگل ادوردز ( سئو پولی )

شرکت گوگل بخشی به نام گوگل ادورز دارد. این سرویس سایت شمارا به مدت محدود به صدر نتایج گوگل میاورد و بابت هرکلیک هزینه ای پرداخت می کنید.

البته در نتایج گوگل کنار url وب سایت هایی که با تبلیغات بالا هستند Ad مخفف advertise یا تبلیغات نمایش داده می شود که کاربران معمولا به این وب سایت ها توجه نمی کنند. پس بهترین روش سئو طبیعی است.

آمار موتور های جستجو

بیش از 70 درصد کاربران موتور های جستجو با دستگاه موبایل وارد می شوند و اکثر وبگردی ها با تلفن همراه انجام می شود. این آمار تا قبل از سال 2015 برعکس بود و کاربران دسکتاپ بیشتر بود.

همینطور استفاده از موتور های جستجو به ترتیب گوگل ، یاهو ، بینگ بیشترین ورودی های جستجو را دارند و محبوب ترین موتور های جستجو هستند که احتمال زیاد هرسه را می شناسید.

بین 70 الی 80 درصد کاربران گوگل به طور منظم برای نتیجه اول گوگل است. کمتر کسی به نتایج بعدی سر می زند. اما رسیدن به 5 تا  نتیجه اول نیز می تواند بسیار خوب باشد.

جمع بندی

یکی از مهمترین مباحث در طراحی سایت سئو است. شما می توانید با رسیدن به صدر نتایج گوگل بیش از 80 درصد کاربران را به خود اختصاص دهید.

سعی و تلاش خودرا از دست ندهید ؛ رقبای خودرا بررسی کنید و از آنها با قدرت و صبر سبقت بگیرید! این کار اصلا دشوار و غیر ممکن نیست. حتی اگر سخت ترین کلمات جز کلید واژه های شما باشد.

مطالعه بیشتر:

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 25

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
10 ویژگی وب سایت پزشکی حرفه ای
قبلی
دامنه چیست؟
10 ویژگی وب سایت پزشکی حرفه ای
دامنه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست