راز اصلی افزایش کیفیت کاربران وب سایت!

زمان مطالعه : 2 دقیقه
کاربران وب سایت

همیشه میان طراحان وب سایت و برنامه نویسان این موضوع وجود داشته است که چطور می توان کیفیت کاربران را افزایش داد. اما منظور از کیفیت کاربران دقیقا چیست و چرا افزایش آن اهمیت دارد؟ در این مقاله به صورت تخصصی به این موضوع می پردازیم.

منظور از کیفیت کاربران چیست و چه اهمیتی دارد؟

کیفیت کاربران یک اسم کلی است. منظور از کیفیت کاربران میزان خالص بودن کاربرانی است که در وب سایت ما وجود دارند. یعنی اگر وب سایت ما در زمینه فروش وسایل بهداشتی فعالیت می کند ، چند درصد از کاربران ما خریدار واقعی این محصول هستند و قصد خرید از سایت مارا دارند؟! این درصد را می توان از نسبت بازدید سایت به خریداران و کاربران به مشتری تبدیل شده فهمید.

کیفیت کاربران در هر زمینه ی وب سایت متفاوت است و بستگی به زمینه فعالیت وب سایت شما دارد. اینکه چطور می توانیم کاربران وب سایت خودرا از کاربران بیهوده و فیک به کاربران ارزشمند تبدیل کنیم که هدف انها دقیقا موضوع کسب و کار و فعالیت ماست ، یعنی افزایش کیفیت کاربران.

راز اصلی افزایش کیفیت کاربران چیست؟

بزرگترین و اصلیترین راز افزایش کیفیت کاربران احترام است. زمانی که شما به کاربران خود احترام بگذارید ، کیفیت کاربران شما به شدت افزایش پیدا می کند.

این احترام ابعاد زیادی دارد و از جمله این ابعاد مهم می توان به کیفیت کالا اشاره کرد. زمانی که ما کیفیت کالا هایمان را افزایش می دهیم ، مشتری هم متوجه می شود و شاهد افزایش کیفیت خواهید بود. همینطور ارائه قیمت مقرون به صرفه نیز بسیار مهم است. زمانی که قیمت شما نسبت به سایر رقبا پایین تر باشد ، مطمعنا روند کیفیت کاربران شما افزایش پیدا می کند.

جمع بندی

کیفیت کاربران وب سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین اگر قصد دارید آمار خودرا افزایش دهید و همینطور نرخ تبدیل کاربر به مشتری وب سایت خودرا بالا ببرید ، حتما به کیفیت کاربران سایت خود اهمیت و ارزش بدهید. همینطور احترام به همکاران نیز شرط است ، برای مثال ما نباید قیمت خدمات خودرا به قدری پایین بیاوریم که سایر همکاران ما نتوانند به مشتریان خود خدمات بدهند. امروزه بسیاری از افراد بر این عقیده اند که هیچ ارزانی بی علت نیست! بنابراین با پایین آوردن قیمت ، کیفیت کار شما نیز زیر سوال خواهد رفت.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 9

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
5 نکته که قبل از خرید هاست باید بدانید!
قبلی
الگوریتم موبایل فرست ایندکس ( Mobile First Index ) چیست؟ معرفی کامل
5 نکته که قبل از خرید هاست باید بدانید!
الگوریتم موبایل فرست ایندکس ( Mobile First Index ) چیست؟ معرفی کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست