3 اشتباه صفحه تماس با ما که سایت شمارا منفجر می کند!

زمان مطالعه : 2 دقیقه
صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما مسلما یکی از مهمترین صفحات هر وب سایتی می باشد. یکی از اصلی ترین دلایلی که هر وب سایت به یک صفحه تماس با ما نیاز دارد ، متصل کردن کاربر به وب سایت و نزدیک تر شدن رابطه وب سایت ا کاربر است. در عمل تبدیل کاربر به مشتری ، فرم تماس با ما یکی از مهمترین عامل ها می باشد به طوریکه حتی می تواند در برخی سایت ها لندینگ محسوب شود.

1. ایراد در ارسال

عموما یکی از ایراد ها و خطا های صفحه تماس با ما ، عدم ارسال صحیح فرم و اطلاعات دریافتی می باشد. بسیار اهمیت دارد که فرم هایی که از صفحه تماس با ما در وب سایت شما ارسال می گردد ، به درستی انجام شوند و بدون هیچ مشکلی از سمت کاربر ، فرم ها پر و ارسال شوند. همینطور پیغام تایید ارسال نیز اهمیت دارد و باید بعد از ارسال صحیح به کاربر نمایش داده شود.

همینطور فرم شما باید از طرف مدیر وب سایت نیز کاملا قابل بررسی با تمامی اطلاعات باشد. بنابراین حتما تست کنید و مطمعن شوید که از طرف مدیر نیز تمامی اطلاعات به صورت کامل و خوانا دریافت می شود.

2. چک نکردن فرم ها

توجه داشته باشید که فرم ها باید به صورت مداوم توسط پشتیبانی چک شوند و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شوند. این کار موجب رضایت بیشتر کاربر و رونق کسب و کار و وب سایت شما می شود.

سعی کنید میانگین زمان پاسخ شما کمتر از یک روز باشد. هر مقدار مشغله و زیاد بودن فرم ها نباید موجب شود فرم های انباشته شده پاسخ داده نشوند ؛ زیرا این کار موجب تخریب رابطه میان کاربر و وب سایت می شود.

3. کاربری پیچیده

فرم و صفحه تماس با ما باید در کمترین زمان ممکن قابل دسترسی باشد و با کمترین دانش قابل استفاده باشد تا هر کاربری بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

همینطور لازم است اطلاعاتی که توسط شما دریافت می شود کاملا اطلاعات سطحی و غیر شخصی باشد مانند ایمیل یا شماره تماس ، متن و موضوع پیغام تا کاربران به راحتی و در سریعترین زمان ممکن فرم را پر و ارسال کنند.

جمع بندی

فرم تماس با ما یک فرم فوق العاده مهم است و باید با نکات جزیی در طراحی و رعایت اصول ، به طوری ساخته شود که قابل استفاده برای هر کاربری باشد. شما با استفاده از این فرم می توانید بسیاری از کاربران را به مشتری های ثابت و اصلی وب سایت خود تبدیل کنید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 20

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
8 قدم برای طراحی سایت فروشگاهی
قبلی
7 تکنیک بهبود مراحل پرداخت وب سایت
8 قدم برای طراحی سایت فروشگاهی
7 تکنیک بهبود مراحل پرداخت وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست