باگ چیست؟

زمان مطالعه : 2 دقیقه
باگ
آنچه خواهید خواند …

باگ چیست؟

باگ می تواند یک ویروس باشد که توسط هکر در وب سایت شما تزریق می شود. و یا می تواند یک خطا در کد های وب سایت شما باشد. به طور کلی لغت باگ یک اصطلاح است که طراحان وب سایت و برنامه نویسان برای خطا های کوچک و جزیی از این اسم استفاده می کنند.

باگ ایرادی کوچیک است که موجب منحل شدن سایت می شود به طوریکه شما با وجود آن خطا نتوانید به سادگی از وب سایتتان استفاده کنید. خطایی که موجب اشکال در روند کار سایت نشود باگ نامیده نمی شود

چطور باگ را رفع کنیم؟

باگ ها عموما به سادگی رفع می شوند و با یک بازنگری در کد ها می توانند رفع شوند. اما برخی باگ ها نیز ممکن است به سادگی رفع نشود و هفته ها و یا شاید ماه ها زمان شمارا بگیرند. بنابراین باید به آنها توجه زیادی داشته باشید.

در طراحی سایت امکان برقرار شدن باگ بسیار زیاد است و اینکه سایت شما دچار باگ شود یک چیز طبیعی و نسبتا عادی است. اما رفع کردن آن است که نشان می دهد شما چقدر ماهر هستید. زیرا باگ برای تمامی برنامه نویسان پیش می آید.

یکی از بهترین روش های حل باگ در کد نویسی php استفاده از سایت phpcodechecker.com است. کافی است وارد سایت شوید و در فیلد کد ، تمامی کد های سایت خودرا وارد کنید ، ورژن php سایت خودرا انتخاب کنید و بر روی دکمه کلیک کنید تا کد هارا به طور دقیق و کامل بررسی کند و به شما نتیجه را بگوید که کد های شما چه ایرادی داشت. با دانستن مشکل سایت خود می توانید آنرا به سادگی رفع کنید.

جمع بندی

درکل باگ ها مشکلاتی هستند که برای همه ممکن است پیش بیاید. درصورتی که با استفاده از روش بالا موفق به حل مشکل باگ نشدید ؛ کافیست در وب سایت های فریلنسری آگهی بدهید تا فردی که به کار شما مسلط است باگ را رفع کند.

مطالعه بیشتر:

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 12

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
چطور یک وبمستر موفق شویم؟!
قبلی
5 نکته که قبل از گرفتن پروژه طراحی سایت باید درنظر بگیرید!
چطور یک وبمستر موفق شویم؟!
5 نکته که قبل از گرفتن پروژه طراحی سایت باید درنظر بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست