هزینه و مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

زمان مطالعه : 3 دقیقه
راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ، لازم است که مراحلی را طی کنید تا به موفقیت برسید. اما مطمعن باشید که در آخر این مسیر موفقیت منتظر شما است. بنابراین تلاش خودرا ادامه دهید تا به موفقیت برسید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی به صورت اینستاگرامی ، مراحلی ندارد. اما موفقیت در اینستاگرام سخت است. زیرا اپلیکیشن اینستاگرام برای سرگرمی است و برای فروش طراحی نشده و قابلیت هایی که یک وب سایت به شما می دهد را ندارد.

از دست ندهید! 12 مزیت وب سایت برای آنلاین شاپ های اینستاگرام

لازم است بدانید که راه اندازی و شروع یک فروشگاه اینترنی در وب سایت بسیار راحت تر از اینستاگرام است. زیرا شما در وب سایت امکاناتی را دارید که در اینستاگرام به هیچ عنوان داشتن آنها ممکن نیست. از جمله این امکانات فروش در خواب است! شما می توانید در خواب محصولات خودرا بفروشید زیرا وب سایت شما 24 ساعته فعال است. اما نمی توانید 24 ساعته در دایرکت به مشتری پاسخ بدهید!

وب سایت

اول از همه شما نیاز به تهیه یک وب سایت از یک شرکت طراحی وب سایت داریدو انتخاب این شرکت بسیار مهم است. شما اول از همه باید یک وب سایت ایده عال تهیه کنید که معمولا بین 20 الی 30 روز زمان می برد. در این زمان شما می توانید به سایر نیاز های فروشگاه خود بپردازید.

از دست ندهید! بهترین شرکت طراحی سایت ایران + هزینه طراحی وب سایت

در زمان های قدیم لازم بود برای راه اندازی کسب و کار شما حتما مغازه ای به عنوان محل کسب تهیه می کردید تا مردم اطراف آن محل بتوانند به مغازه شما بیایند و مغازه را از محصولات پر می کردید تا مشتری بتواند ببیند. حضور مشتری در مکان کسب شما همیشه موجب درآمد نمی شد و حضور بدون خرید برای شما موجب شلوغ شدن مغازه و همینطور سایر مشکلات ناشی می شد.

اما در وب سایت شما می توانید به صورت 24 ساعته یعنی حتی زمانی که در خواب هستید ، از سراسر دنیا مشتری داشته باشید و حتی از حضور بدون خرید این مشتریان در وب سایت شما و فقط گردش آنها در وب سایت درآمد داشته باشید. بدون محدودیت نفرات ، یک میلیارد نفر در کدام مغازه جا می شود؟ درصورتی که وب سایت شما می تواند بی نهایت افراد را در خود به صورت همزمان پوشش و به آنها خدمات ارائه دهد.

دامنه

دامنه وب سایت برای دریافت آدرس فایل ها و صفحات وب سایت است. همینطور رتبه سئو وب سایت شما نیز بر اسا دامنه حساب می شود. درنتیجه داشتن دامنه بسیار مهم است. اما انتخاب نام دامنه فاکتور های زیادی دارد که اگر اشتباه نام دامنه را انتخاب کنید ، ممکن است بعد ها از انتخاب خود پیشمان شوید. برای راهنمایی بهتر مقاله زیر را مطالعه کنید:

از دست ندهید! نحوه انتخاب نام دامنه مناسب

همینطور پسوند دامنه نیز بسیار مهم است که به کسب و کار شما مرتبط باشد. برای مثال پسوند EDU مخفف eduction  ویژه وب سایت های مدرسه یا دانشگاه و یا آموزشی است. استفاده از پسوند ir صرفا به دلیل ارزان بودن توصیه نمی شود. زیرا موجب کاهش بازدید وب سایت شما می شود و اصلی ترین دلیل فیلتر بودن این دامنه است. توجه داشته باشید که برای ثبت دامنه ir لازم به ارسال تعهد نامه جهت پذیرفتن مسئولیت و همینطور مدارک می باشید. بنابراین اعتماد مردم نیز به دامنه های ir بیشتر است. این یکی از نکات مثبت اصلی دامنه های ir است.

هاست

هاست به فضایی گفته می شود که فایل ها و کد های سایت ها و همینطور دیتا و داده ها در آن ذخیره می شود. همینطور این فضا همیشه به اینترنت متصل است و هرزمان که کاربر وارد سایت شما می شود اطلاعات از این فضا برداشته و به کاربر نمایش داده می شود. هاست و دامنه نیاز های اصلی یک وب سایت هستند و بدون وجود هریک از آنها سایت شما غیرقابل دسترس می شود.

نکته: در تهیه هاست از بسیار دقیق و ریز بین باشید و بهترین شرکت هاستینگ را انتخاب کنید زیرا همانطور که بالاتر اشاره کردیم تمامی فایل های سایت شما بر روی هاست قرار می گیرد. درنتیجه هرکسی که به هاست شما دسترسی پیدا کند می تواند به سادگی تمامی اطلاعات شمارا به سرقت ببرد. پس ایمن ترین شرکت هاستینگ را انتخاب کنید زیرا امنیت بسیار مهم است. برای راهنمایی بهتر پیشنهاد می شود مقاله 10 برترین شرکت های هاستینگ ایرانی 2022 را مطالعه کنید.

آیا می دانستید شرکت طراحی سایت پیشکاروب هاست و دامنه را به صورت رایگان بر روی پلن های طراحی سایت با قیمت 1.900 قرار داده و آنهارا از بهترین شرکت هاستینگ ایرانی برای شما تهیه می کند؟

بررسی نهایی و تست

بررسی تمامی صفحات وب سایت بسیار مهم است. اینکه هیچ صفحه ای مشکل نداشته باشد و زمانی که کاربر وارد آن می شود بتواند به راحتی خرید خودرا انجام دهد بسیار مهم است. همیشه بعد از نهایی شدن تمامی مسائل مربوط به وب سایت ، 3 روز آنرا در حالت آزمایشی فعاسازی کنید و تمامی صفحات وب سایت را آزمایش کنید.

آزمایش کردن وب سایت بسیار مهم است زیرا درصورتی که کاربر وارد وب سایت شما شود و بخواهد خرید کند ، در مسیر خرید دچار مشکل شود ، شما یک مشتری را برای همیشه از دست می دهید!

نکته: پیشکاروب بر روی تمامی قرارداد های طراحی سایت خود 3 الی 7 روزمهلت تست می دهد و تا وب سایت از هرگونه ایرادی پاک شود و به بهترین نحو فعالسازی شود. برای دریافت مشاوره رایگان جهت تهیه وب سایت کافیست اینجا کلیک کنید.

هزینه ها

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هزینه هایی نیز دارد که از جمله این هزینه را به شما می گوییم. اما این هزینه ها برای شروع زیاد نیستند و لازم نیست مبلغ زیادی سرمایه اولیه داشته باشید. هزینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی در ابتدا بسیار کم است و نباید موجب شود تا از این استارت آپ صرفه نظر کنید.

از دست ندهید! آمار برترین فروشگاه های اینترنتی ایران 2022

همه استارت ها عموما از آغاز بسیار سرمایه کمی دارند. اما مطمعن باشید شما با تلاش و ارائه محصولات خوب به مشتری می توانید جای بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران را بگیرید و از آنها جلو بزنید. در این صحنه همیشه رقابتی وجود داشته و هر فروشگاه اینترنتی باید برای ادامه بقا خود روزانه تلاش کند.

تهیه محصول

تهیه محصول اصلی ترین هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. بسته به محصولی که می فروشید و خدمات پس از فروش شما قیمت تهیه و سود محصولات نیز متغیر است. اما برای شروع 10 محصول در وب سایت خود داشته باشید کافیست.

محصولات شما به سرعت فروش می روند و می توانید با سود حاصل از فروش محصولات ، تعداد کالا هارا افزایش دهید و این روند را به سرعت طی کنید و به اوج سود و درآمد برسید. این کسب و کار هیچ سقفی از نظر سود و درآمد ندارد و شما تا بی نهایت می توانید پیش بروید.

تبلیغات

تبلیغات در پیج های اینستاگرامی و سایت های رقیب می تواند بسیار موثر باشد. اما برای آغاز تبلیغات ضروری نیست و شما می توانید عمده مشتری خودرا از گوگل دریافت کنید. با بهینه سازی سئو و سئو موبایل می توانید سایت خودرا در صفحات و نتایج گوگل به صدر برسانید و مشتری جذب کنید. ارزانترین راه دریافت مشتری گوگل است.

از دست ندهید! 10 تکنیک مهم سئو وب سایت

بعد از به درآمد رسیدن و رشد کسب و کار می توانید با منتشر کردن تبلیغات گسترده مشتریان خودرا چند برابر کنید و شهرت کسب و کار خودرا در سراسر کشور افزایش دهید.

از دست ندهید! 20 راز موفقیت وب سایت های فروشگاهی

سئو پولی

سئو پولی یا گوگل ادوردز یکی دیگر از روش های افزایش فروش است که پیشنهاد می شود اول تعداد محصولات خودرا زیاد کنید و سپس از این سرویس استفاده کنید. در این سرویس گوگل سایت شمارا در صدر نتایج جستجو کلمات دلخواه شما نمایش می دهد و به اضای هر کلیک از شما هزینه دریافت می کند.

استفاده از این روش نیز پیشنهاد نمی شود ، زیرا گوگل به جای ایکون سایت شما Ad را نمایش می دهد و این معنای تبلیغ است. کمتر کاربری بر روی این گدینه ها کلیک می کند. پیشنهاد ما سئو طبیعی و رشد است.

جمع بندی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند بزرگترین تصمیم زندگی شما باشد و موجب موفقیت هایی بیشتر از چیزی که الان تصور می کنید شود. اما ایجاد وقفه در این کار موجب سخت تر شدن مسیر و عقب افتادن از رقبا می شود. با هر مقدار بودجه ای که دارید ، همین امروز استارت فروشگاه خودرا بزنید و حتی یک درصد هم به شکست فکر نکنید.

امروزه راه اندازی یک کسب و کار و فروشگاه در فضای اینترنت بسیار ساده شده و با کمترین هزینه ممکن شما می توانید کسب و کار خودرا به بهترین نحو ممکن شروع کنید و از روز اول سود و درآمد داشته باشید و موفقیت را لمس کنید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیاز : 34

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
تفاوت دسته بندی و برچسب نوشته چیست؟
قبلی
روش‌های طراحی سایت
تفاوت دسته بندی و برچسب نوشته چیست؟
روش‌های طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست