طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

زمان مطالعه : 4 دقیقه
طراحی سایت را از کجا شروع کنیم

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟ طراحی سایت یک شغل بسیار جذاب است که امروزه با توجه به درآمد خوب این شغل ، بسیاری تصمیم می گیرند که این کار را بیاموزند و از این حرفه کسب درآمد کنند. اما وارد شدن به حوزه طراحی سایت اصلا کار سختی نییست. بلکه اگر علاقه داشته باشید بسیار شیرین و جذاب است. حتی اگر علاقه شما به این کار صرفا برای درآمد هم باشد ، می توانید موفق شوید.

آیا واقعا علاقه داریم؟

بحث علاقه به کاری که انجام می دهیدم بسیار مهم و تاثیر گذار است. زیرا کار بخش مهمی از زندگی مارا تشکیل می دهد و اگر از کار کردن لذت نبریم بخش زیادی از زندگی و وقت درحال کار کردن صرفا از روی اجبار هستیم. بنابراین حتما شغلی را انتخاب کنید ، که فکر می کنید علاقه دارید این کار را انجام دهید و از انجام دادنش خسته نشوید.

اما بحث علاقه به طراحی سایت دو بعد دارد. زیرا درآمد طراحی سایت نیز کم نیست. بنابراین اگر شما به درآمد و پول نیز علاقه داشته باشید ، این کار می تواند برای شما لذت بخش باشد. اگر فقط به پول علاقه داشته باشید ، از آموختن این حرفه لذتی نخواهید برد اما بخش کسب درآمد بسیار برای شما لذت بخش است.

آموزش صحیح

اولین گام برای شروع طراحی سایت ، مسلما آموزش صحیح است. بهترین منابع آموزشی برای شما می توانند تایین کننده باشند که چقدر علم کسب می کنید و چقدر نتیجه می گیرید. اگر به دنبال موفق شدن هستید هرگز دنبال آموزش های رایگان نباشید. زیرا مطالبی که در دوره های رایگان آموزش داده می شه مسلما خیلی کمتر از مطالبیه که در دوره های غیررایگان آموزش داده می شه.

بنابراین سعی کنید همیشه که برای آموزش خود تا جای ممکن هزینه کنید تا به نتیجه برسید. هزینه برای آموزش صحیح ، یعنی سرمایه گذاری بر روی زمان و خودتان و سرمایه گذاری بر روی خود می تواند بزرگترین سرمایه گذاری زندگی شما باشد.

دوره طراحی سایت پیشکاروب از صفر بدون هیچ پیش نیازی به شما طراحی وب سایت با استفاده از کد نویسی را می آموزد. این دوره یکی از کاملترین دوره هایی است که شما می توانید در آن به صورت پروژه محور طراحی سایت را بیاموزید.

طراحی نمونه کار

قدم دوم بعد از یادگیری طراحی سایت ، تهیه نمونه کار است. زمانی که وارد بازار کار می شوید ، اولین چیزی که قطعا نیاز خواهید داشت ، نمونه کار است. برای طراحی نمونه کار بهترین روش این است که یک هاست و دامنه تهیه کنید و چندین وب سایت بر روی آن سوار کنید و به عنوان نمونه کار ارائه دهید.

اما مسلما راه های ساده تری نیز وجود دارد. برای مثال سایت های آماده را از وب سایت های دیگر بردارید و از آنها استفاده کنید. یا به وب سایت ها ایمیل بزنید ، اجازه بگیرید و از نمونه کار های آنها استفاده کنید و به مشتری بگویید که من توانایی طراحی چنین وب سایتی را دارم.

این مسلما یکی از بهترین روش ها است که می توانید مشتری را از نظر نمونه کار سیر کنید. توضیحات کاملتری در دوره طراحی سیر تا پیاز طراحی سایت ارائه شده که می توانید استفاده کنید.

کسب تجربه

مسلما تجربه به اندازه دانش طراحی سایت واجب است. تجربه فقط و فقط در گذشت زمان به وجود می آید و نمی توانید یک شبه آنرا دریافت کنید. با ارائه نمونه کار می توانید پروژه بگیرید و با دریافت تعدادی پروژه می توانید به مرور زمان تجربه کسب کنید.

این تجربه می تواند در زمینه قرار داد ها ، پروژه ها ، دستمزد ، هزینه ، زمان و … باشد که بسیار کمک کننده است تا در پروژه بعدی موفق تر باشید و بهتر و قوی تر پروژه بگیرید.

آزمون و خطا

اگر قرار است بهترین نتیجه را بگیرید ، باید آزمون و خطا کنید. روش های مختلف را بررسی کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. حتی زمانی که کار شما به درستی پیش رفته و به نتیجه دلخواه رسیده اید نیز ، بهترین کار این است که با استفاده از آزمون و خطا ، مسیر های مختلف را بررسی کنید تا دفعات بعدی و پروژه های بعدی دانش بیشتری داشته باشید و دست شما باز باشد.

در طراحی سایت ، تقریبا هیچ چیز غیر ممکن نیست. بنابراین فقط لازم است که با آزمون و خطا به نتیجه درست برسید. راه آزمون و خطا بهترین روش برای افزایش علم و دانش کد نویسی و برنامه نویسی تحت وب است.

آشنایی با روش های مختلف

هرگز آموزش را متوقف نکنید. زیرا طراحی سایت و زبان های مختلف هر روز درحال بروزرسانی هستند و شما نیز باید هرروز دانش خودرا افزایش دهید تا از کار عقب نی افتید. با افزایش دانش و یادگیری به صورت مداوم ، می توانید هر روز پیشرفت کنید و از رقبای خود سبقت بگیرید.

طراحی سایت روش ها و زبان های مختلفی دارد. مانند php و یا روش بدون کد نویسی مانند wordpress که بسیار کاربردی اند. همینطور زبان های کد نویسی مختلف مانند پایتون که فراگیری آنها در بازه های زمانی مختلف می تواند بسیار کمک کننده باشد زیرا هرکدام کاربرد خاص خودرا دارند و هرچقدر بیشتر بیاموزید ، دست شما هنگام طراحی باز تر است و نتیجه بهتری می گیرید.

جمع بندی

اگر فکر می کنید که به طراحی سایت علاقه مند هستید و هنوز این حرفه را شروع نکرده اید ، سخت در اشتباه اید. هیج وقت برای شروع دیر نیست. اما با دست دست کردن فقط زمان شما است که از دست رفته و دیگر باز نمی گردد.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیاز : 12

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
طراحی سایت برای مخاطبان جوان
قبلی
چطور یک طراح سایت موفق باشیم؟ 10 فاکتور مهم
طراحی سایت برای مخاطبان جوان
چطور یک طراح سایت موفق باشیم؟ 10 فاکتور مهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست