نحوه انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب

زمان مطالعه : 2 دقیقه
نحوه انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب

احتمالا شما نیز قصد دارید یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و مناسب برای پروژه خود پیدا کنید تا بتوانید به این شکل به بهترین شیوه ممکن کسب و کار خودرا گسترش بدهید. مسلما انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت اهمیت بسیاری در رونق کسب و کار و کیفیت وب سایت دارد. همینطور ماندگاری وب سایت نیز بسیار مهم است و بسیار فاکتور دیگر که همه و همه به انتخاب شرکت مناسب بستگی دارد.

اما انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب ، آسان نیست و فاکتور هایی دارد که هر شرکت طراحی سایت ایده عالی باید از آن پیروی کند. شما با دانستن این فاکتور ها می توانید بهترین شرکت هاستینگ را برای خود پیدا کنید.

تجربه کاری

سابقه کاری و تجربه کاری یک شرکت طراحی سایت بسیار مهم است. اینکه چند درصد از مشتریان شرکت طراحی سایت مدنظر شما از کار راضی بوده اند بسیار مهم است. معمولا شرکت هایی که نظرات مشتریان خودرا به اشتراک می گذارند شمارا در انتخاب یاری می کنند. زیرا نظرات سایر مشتریان می تواند بسیار کاربردی باشد.

بسیاری از افراد تصور می کنند منظور از اهمیت سابقه کاری ، سن شرکت و مدت زمان فعالیت شرکت است. درصورتی که این تصور کاملا اشتباه است. سن بی تاثیر نیست ، اما منظور ما از سابقه و تجربه کاری سن شرکت نیست. بلکه میزان رضایت مشتریان است. میزان رضایت بالای 80 درصد از مشتریان یعنی سابقه کاری عالی. همواره مشتریانی نیز هستند که درهرصورت ناراضی اند یا رضایت کامل ندارند ؛ بنابراین 20 درصد را به این افراد باید اختصاص داد.

شرکتی که تمامی نظر هایش مثبت باشد ، مسلما فوق العاده است و شما با اعتماد و تضمین کامل می توانید به شرکت ها اعتماد کنید. توجه داشته باشید که عده کمی از شرکت ها آمار جعلی منتشر می کنند زیرا شرکت های معتبر اعتبار خودرا با انتشار آمار جعلی زیر سوال نمی برند و اگر شرکتی تمامی نظراتش مثبت است ، یعنی کار حرفه ای و ایده عالی دارد.

نظرات مشتریان

همانطور که بالاتر به طور مختصر درباره نظرات صحبت کردیم ، گفتیم که نظرات مشتریان بسیار حائض اهمیت است و مثبت بودن نظرات به معنای کیفیت است نه جعل نظر فیک.

البته نظرات فیک نیز عموما مشخص هستند و شما به راحتی می توانید نظرات جعلی را از نظرات واقعی تشخیص بدهید. نظرات جعلی معمولا به صورت رباتی و تعریف فوق العاده زیاد نوشته می شوند ؛ به طوریکه جعلی بودن این نظرات کاملا مشخص است.

به طور کل نظرات بسیار کاربردی هستند. خصوصا زمانی که قصد انتخاب داریم. برای مثال شما قبل از خرید هر محصول اول نظرات آنرا به طور کامل مطالعه می کنید. شرکتی که نظرات مشتریان خودرا منتشر نمی کند ، عملا آمار رضایت خوبی نداشته و از زوایایی نمی شود این شرکت را به عنوان شرکت مناسب و ایده عال انتخاب کرد.

کیفیت

منظور از کیفیت چیست؟ بسیاری از شرکت ها نمونه کار های خودرا نیز به اشتراک می گذارند و تعداد محدودی نمونه کار منتشر می کنند تا شمارا از نحوه کار خود آگاه کنند. شما می توانید اول از همه با نگاه به این نمونه ها با چشم خود بررسی و قضاوت کنید که کیفیت کار ضعیف است یا قوی.

اما کیفیت فاکتور های زیادی دارد. عموما شرکت ها به این فاکتور ها اشاره نمی کنند. شما با دانستن تمامی این فاکتور ها و علم بر آنها به صورت دقیق می توانید به درستی انتخاب کنید. پیشنهاد من به شما برای آگاهی بیشتر از این فاکتور ها مطالعه مقاله زیر است.

30 ویژگی یک وب سایت ایده عال

زمان تحویل پروژه

یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب زمان تحویل پروژه است. زمان تحویل معمولا بین 20 روز الی 3 ماه است. البته این زمان معمولا به صورت دقیق بررسی و در متن قرارداد نوشته می شود.

اما توجه داشته باشید ؛ اهمیت زمان تحویل بسیار کمتر از کیفیت کار است. اگر شما مطمعن شدید که کیفیت کار یک شرکت بسیارخوب است اما زمان تحویل آن مقداری بیشتر از سایرین است ؛ هرگز شرکتی که زمان تحویل سریعتری دارد را انتخاب نکنید. درمجموع کیفیت را به سرعت ارجعیت بدهید تا به نتیجه ایده عال برسید.

اخلاق و شخصیت

هرگز فراموش نکنید که شما قرار است با شرکت طراحی سایت خود قرارداد بلند مدتی ببندید. شاید این قرارداد در ظاهر 20 روزه باشد ؛ اما شما بعد ها نیز برای ویرایش و ارتقا وب سایت خود به شرکت طراحی سایت نیاز پیدا خواهید کرد. بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که از نظر آداب معاشرت و اخلاق و نحوه رفتار مورد تایید باشد. تا بتوانید در صورت نیاز به ایجاد تغییرات در وب سایت از خود همان شرکت درخواست بکنید.

بخشی از شخصیت نیز مربوط به کیفیت می شود. شرکتی که به شما خدمات ایده عال و درجه یک ارائه می کند و همینطور خدمات پس از فروش خوبی دارد و با شما صادق است ، عملا شخصیت کاری بسیار عالی دارد.

امکانات

یک وب سایت ایده عال مسلما از فاکتور هایی پیروی می کند و به نکات بسیار جزیی نیز توجه دارد. امکانات وب سایت شما باید به طوری باشد که کاربر زمانی که وارد سایت شما می شود ، در کمترین زمان ممکن به مقصودش برسد و همینطور از بودن در وب سایت شما لذت ببرد.

یکی از مهمترین امکانات یک وب سایت ایده عال ، طراحی ظاهری حرفه ای است. هر رنگی در طراحی سایت معنی خاص خودرا دارد و بسیار مهم است که از چه طیف رنگی استفاده می کنید.

معنا و مفهوم و اهمیت رنگ ها در طراحی سایت

درواقع شما از طراحی سایت خود هدفی دارید ؛ این هدف می تواند جذب مخاطب باشد ، فروش بیشتر محصولات و… با توجه به هدف خود از طراحی سایت باید رنگ مورد نظر خودرا انتخاب کنید و به شرکت طراحی سایت ارائه دهید.

قیمت مناسب

قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز مانند زمان تحویل پروژه مهم است. میانگین قیمت طراحی یک سایت استاندارد بین 3 الی 7 میلیون تومان است. هزینه ای که شما برای طراحی سایت خود می کنید ، مسلما بازگشت چند برابری درپیش دارد. بنابراین سعی کنید قیمت را نیز ملاک قرار ندهید.

قیمت مقرون به صرفه مهم است ، اما نه بیشتر از کیفیت کار. بر اساس بودجه خود بهترین پلن طراحی سایت را انتخاب کنید تا در آینده نزدیک به موفقیت هایی برسید که تصور آنرا نداشته اید! مسلما هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست ؛ پس قیمت را نیز بعد از کیفیت ، اولویت انتخاب شرکت مناسب قرار دهید.

خدمات پس از فروش

منظور از خدمات پس از فروش برای هر شرکت متفاوت است. اما به طور کلی ، پشتیبانی و مهلت تست در خدمات پس از فروش طراحی سایت بسیار مهم هستند و معمولا کمتر شرکتی این دو ویژگی را به شما ارائه می کند.

اهمیت مهلت تست در وب سایت ها به این دلیل ایجاد شده است که وب سایت شما ممکن است پس از طراحی ایراد های جزیی اما زیادی داشته باشد که شما بلافاصله از آن مطلع نشوید. بنابراین به صورت میانگین 2 الی 5 روز مهلت تست می تواند بسیار کاربردی باشد تا شما تمامی صفحات وب سایت خودرا تست کنید.

همینطور خدمات پس از فروش از جمله پشتیبانی نیز بسیار کاربردی است. تا اگر شما خواستید تغییری در وب سایت خود ایجاد کنید و یا بعد از مدتی متوجه شدید که بخشی از وب سایت نیاز به تغییر دارد ، مجبور نباشید هزینه زیادی برای این کار بپردازید.

جمع بندی

شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی در ایران زمینه فعالیت می کنند. اما همه این شرکت ها و همه این برنامه نویس های وب سایت مسلما توانایی طراحی یک وب سایت ایده عال برای شمارا ندارند. شما باید بهترین شرکت هارا شناسایی و بایکدیگر بر اساس قابلیت ها فاکتور هایی که در این مقاله گفتیم ، مقایسه کنید و بهترین شرکت را انتخاب کنید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 55

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
10 تکنیک افزایش فروش وب سایت فروشگاهی
قبلی
رپورتاژ اگهی چیست؟
10 تکنیک افزایش فروش وب سایت فروشگاهی
رپورتاژ اگهی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست