10 دلیل مهم برای داشتن وب سایت

زمان مطالعه : 2 دقیقه
۱۰ دلیل مهم برای داشتن وب سایت
آنچه خواهید خواند …
  • ۱۰ دلیل مهم برای داشتن وب سایت:
    • افزایش اعتبار
    • مرکز فروشی ۲۴ ساعته
    • جمع آوری اطلاعات
    • معرفی به سراسر جهان
    • تعامل بیشتر با مشتریان
    • افزایش شهرت
    • فروش بیشتر
    • انتشار وبلاگ
    • دوره های آموزشی
    • تبلیغات

امروزه تمامی فروشگاه های آنلاین و شرکت ها به وب سایت نیاز دارند. زیرا وب سایت در افزایش اعتماد مشتری و همینطور تعامل با مشتریان و معرفی بهتر و بیشتر به افراد بسیار تاثیر گذار است. شما به ۱۰ دلیل باید وب سایت داشته باشید که این دلایل را در این مقاله امروز به شما معرفی می کنیم.

افزایش اعتبار

برای فروشگاه های حضوری و همینطور برای شرکت ها داشتن وب سایت می تواند یک حکم بزرگ برای مشتری در راستای افزایش اعتبار داشته باشد. امروزه تمامی شرکت های بزرگ و هلدینگ ها و همینطور فروشگاه ها یک وب سایت رسمی دارند.

مشتری امروزی اولین کاری که می کند برای جلب شدن اعتماد خود به شرکت یا فروشگاه نام کسب و کار شمارا در اینترنت جستجو می کند تا از صحت کسب و کار شما اطمینان حاصل کند. بنابراین داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری یک امر ضروری است.

مرکز فروشی ۲۴ ساعته

وب سایت شما مرکز فروشی ۲۴ ساعته است و نمی خوابد! یکی از برترین ویژگی های وب سایت ها این است که به صورت ۲۴ ساعته فعال هستد و فرقی نمی کند مشتری شما ساعت ۳ نصف شب وارد سایت شود و یا ۵ بعد از ظهر ، وب سایت شما همیشه قابل ثبت سفارش است.

بنابراین شما با داشتن وب سایت می توانید در خواب درآمد داشته باشید! زیرا حتی زمانی که شما در خواب هستید مشتریان شما سفارش ثبت می کنند و هزینه آنرا از طریق درگاه پرداخت واریز می کنند.

جمع آوری اطلاعات

یکی از مهمترین و بهترین کاربرد های وب سایت برای شرکت ها و فروشگاه ها جمع آوری اطلاعات در کمترین زمان ممکن و بهترین با متود ها است. شما می توانید در قالب فاکتور تمامی اطلاعات کاربران خودرا جمع آوری کنید و در دیتابیس ذخیره کنید و در هر زمان از آنها استفاده کنید.

اطلاعاتی که می توانید از مشتریان جمع آوری کنید می تواند بسیار کاربردی باشد. برای مثال شما با داشتن شماره تماس تمامی مشتریان و نام و نام خانوادگی آنها می توانید به راحتی می توانید برای مشتریان خود پیامک تبلیغات ارسال کنید و آنهارا از آخرین اخبار فروشگاه مطلع کنید.

معرفی به سراسر جهان

مغازه شما یا دفتر کار شما در یک خیابان و یک کوچه و یک آپارتمان قرار دارد و افراد برای ملاقات و خرید باید به آن مکان حتما مراجعه کنند. اما زمانی که شما وب سایت داشته باشد ، امکان خرید برای مشتریان از سایت شما در سراسر دنیا مهیا است.

فرقی نمی کند مشتری شما در امریکا باشد یا استرالیا یا چین ، در هر جای دنیا با متصل شدن به شبکه اینترنت می تواند از سایت شما استفاده کند و با درگاه های بین المللی مانند پی پال و مستر کارت از شما خرید کند.

تعامل با مشتریان

از قدیم شنیده ایم که اگر می خواهید مشتری پای ثابت مغازه شما باشد ، با مشتری دوست شوید! امروزه بهترین روش برای دوستی با مشتریان ، طراحی وب سایت است.

وب سایت شما همیشه در تلفن همراه مشتری شما است و با اطلاع رسانی های متعدد و خرید های پیاپی تعامل شما با مشتری افزایش میابد و یک رابطه عمیق میان شما و مشتری ایجاد می شود.

افزایش شهرت

در طراحی سایت به شهرت و موفقیت رسیدن وب سایت ها بسیار اهمیت دارد. همینطور مبحثی در این باره وجود دارد به اسم سئو که کمک می کند سایت شما در نتایج گوگل به گزینه های اول برسد.

زمانی که شما در نتایج گوگل با استفاده از علم سئو به صدر برسید ، مخاطبین سایت شما بیشتر خواهند شد و همینطور فرایند تبدیل کاربر به مشتری نیز سریعتر و بیشتر انجام می شود.

فروش بیشتر

افزایش شهرت وب سایت شما نتایجی نیز در پی دارد. از مهمترین این نتایج می توان به افزایش فروش اشاره کرد. با افزایش شهرت وب سایت شما محبوبیت بیشتری نیز میان کاربران بدست می آورد.

افزایش شهرت و محبوبیت در نهایت افزایش فروش و درآمد بیشتر برای شما خواهد داشت. همینطور تا زمانی که شما وب سایت تاسیس نکنید به شهرت از طریق گوگل دست نخواهید یافت و شبکه های اجتماعی نیز نمی توانند چندان کمکی به شما بکنند.

انتشار وبلاگ

یکی از مهمترین دلیل ها برای داشتن وب سایت امکان انتشار وبلاگ است. شما با استفاده از این امکان می توانید مطالب آموزش و همینطور مطالب دیگر با انواع مختلف موضوعات در سایت خود منتشر کنید.

انتشار مقاله رابطه میان شما و کاربران را بهتر می کند و همینطور ترافیک سایت شما نیز به شدت افزایش پیدا می کند. افزایش ترافیک سبب افزایش بازدید و در نهایت موجب افزایش فروش سایت شما می شود.

دوره های آموزشی

با راه اندازی وب سایت یکی از مهمترین منابع درآمدی که شما می توانید داشته باشید ، دوره های آموزشی است. شما با راه اندازی وب سایت می توانید بر روی وب سایت خود دوره های آموزشی به فروش بگذارید و این دوره ها امروزه درآمد های بسیاری را برای شما حاصل می کند.

از مزیای دوره های آنلاین می توان به تعداد دانشجو اشاره کرد. شاید شما در کلاس های آنلاین و یا حضوری سقف شرکت کننده و دانشجو داشته باشید ، اما در دوره های آنلاین شما به هیچ عنوان سقفی ندارید در تعداد شرکت کننده و دانشجو نخواهید داشت. نکته ای مهمتر از آن این است که شما فقط یک بار تدریس می کنید اما این دوره قابل تکرار برای دانشجویان به صورت نامحدود است.

تبلیغات

از دومین منبع درآمد وب سایت می توان به تبلیغات اشاره کرد. زمانی که ترافیک سایت شما افزایش پیدا می کند ، شما می توانید با استفاده از این روش نیز کسب درآمد داشته باشید. به طوریکه با قرار دادن و انتشار آگهی تبلیغات وب سایت های مختلف از آنها هزینه دریافت کنید.

تبلیغات یکی از اصلیترین روش های کسب درآمد بسیاری از وب سایت ها است. خصوصا وب سایت هایی که هیچ خدمات و یا محصولی ندارند تنها منبع درآمد آنها تبلیغات است.

جمع بندی

راه اندازی وب سایت دلایل فراوانی دارد که ما در این مقاله به 10 تا از این دلایل اشاره کردیم. اما مطعن باشید که تاسیس یک وب سایت حتی اگر بر فرض محال برای شما سودمند نباشد ، ضرر هم نخواهید کرد. زیرا امروز هر وب سایت حجم یک فروشگاه را دارد که مشتری می تواند به راحتی از آن خرید کند و فروشنده نیز سود ببرد.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 10

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
لیست کامل الگوریتم های گوگل از سال آغاز تا 2022
قبلی
کال تو اکشن ( CTA ) چیست؟ معرفی کامل + آموزش
لیست کامل الگوریتم های گوگل از سال آغاز تا 2022
کال تو اکشن ( CTA ) چیست؟ معرفی کامل + آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست