3 روش اصلی کسب درآمد از فتوشاپ

زمان مطالعه : 3 دقیقه
کسب درآمد از فتوشاپ
آنچه خواهید خواند …

امروزه فتوشاپ یک ابزار فوق العاده کاربردی است که بسیاری از افراد به دنبال یک فتوشاپ کار حرفه ای هستند تا کار های فوق العاده ضروری و تخصصی را به وی بسپارند. بنابراین فتوشاپ امروزه درآمد های میلیونی دارد و درآمد یک گرافیست سقف ندارد. یک گرافیست به طور کلی به 3 روش می تواند کسب درآمد داشته باشد.

1. آموزش

فتوشاپیست ها در هر کجای دنیا می توانند به روش های مختلف این حرفه را به سایر افراد بیاموزند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند. فتوشاپ یک علم حرفه ای و تخصصی است و برای کسب درآمد از فتوشاپ حتما باید این حرفه را آموزش دید. شما می توانید در اینستاگرام شروع به فعالیت کنید. به صورت بلاگری ، ویدیو هایی بسازید و ترفند های فتوشاپ که تعداد آنها بی انتهاست را به افراد بیاموزید. در کنار این کار پکیج های آموزشی خودرا بفروشید و درآمد داشته باشید. همینطور می توانید از طریق انتشار ویدیو های آموزشی در یوتیوب نیز از این حرفه کسب درآمد داشته باشید که البته این روش ممکن است زمان بیشتری نسبت به روش اول ببرد. همینطور می توانید در کلاس های خصوصی و یا درآموزشگاه ها به آموزش فتوشاپ بپردازید که مسلما هنرجویان زیادی از این دوره استقبال خواهند کرد.

2. فریلنسری

یکی از روش های کسب درآمد از فتوشاپ پروژه گرفتن به صورت فریلنسری است. منظور از فریلنسری یا دورکاری ، پروژه گرفتن از طریق وب سایت های فریلنسرینگ است. در این وب سایت ها کسانی که به فتوشاپیست نیازمند هستند ، پروژه های خودرا قرار می دهند و شما لیست این پروژه هارا مشاهده و به هرکدام که بخواهید درخواست می دهید و همکاری شروه می شود.

از دست ندهید! 6 سایت برتر فریلنسری ایران 2022

همینطور شما می توانید از سایت های فریلنسری خارجی نیز پروژه بگیرید و به صورت آنلاین و دلاری کسب درآمد داشته باشید که مسلما درآمد بیشتری از فریلنسری داخلی و همینطور دردسر بیشتری دارد. می توانید از پی پال برای دریافت مبالغ استفاده کنید و یا از طریق ارز دیجیتال مانند بیت کوین ، دست مزد خودرا دریافت کنید.

3. استخدام

روش سوم کسب درآمد از فتوشاپ کار کردن با شرکت ها است. بسیاری از شرکت ها نیاز به فتوشاپیست دارند و شما با آموختن فتوشاپ و پیدا کردن این شرکت ها در سایت های آگهی مانند دیوار و شیپور می توانید به راحتی با آنها همکاری داشته باشید و از این طریق کسب درآمد ماهیانه داشته باشید. همینطور می توانید در کنار کار در شرکت ها ، کسب درآمد به صورت فریلنسری و آموزش را نیز پیش بگیرید و به درآمد های نجومی دست بیابید.

جمع بندی

نیاز های جامعه به یک فتوشاپیست همیشه زیاد بوده و هست. بنابراین اگر هنوز فتوشاپ را نیاموخته اید ، یک لحظه هم دریغ نکنید و این حرفه را بیاموزید و از بقیه جلو بی افتید و به درآمد های نجومی دست بیابید. لازم است بدانید بدون دیدن یک دوره جامع نمی توانید به یک فتوشاپ کار حرفه ای تبدیل شوید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 34

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

قبلی
آموزش راست چین کردن متن فارسی در فتوشاپ
آموزش راست چین کردن متن فارسی در فتوشاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست