طراحی سایت چیست؟

زمان مطالعه : 4 دقیقه
طراحی سایت چیست؟
آنچه خواهید خواند …
  • طراحی سایت چیست؟
  • مراحل طراحی یک وب سایت
  • ویژگی های یک وب سایت ایده عال چیست؟
  • انواع وب سایت
  • چطور طراحی سایت را بیاموزیم؟
  • روش های طراحی سایت
  • هزینه طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟

طراحی وب سایت به ساختن یک وب سایت با با استفاده از کد ها می گویند. امروزه بسیاری از افراد وب سایت های بزرگی دارند و این وب سایت ها به اندازه چند کارخانه بزرگ برایشان درآمد دارد!

طراح وب سایت به کسی می گویند که می تواند با مهارت کد هارا کنار هم بچیند و یک وب سایت طراحی کند تا کارفرما و کاربر بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.

مراحل طراحی یک وب سایت

  • تهیه هاست
  • تهیه دامنه
  • تهیه گواهینامه ssl
  • سفارش طراحی سایت

1. تهیه هاست

وب سایت شما به یک فضایی احتیاج دارد که به صورت شبانه روزی به کاربر سرویس بدهد و تمام وقت به اینترنت متصل باشد ؛ به این فضا هاست می گویند.

ایمن بودن و سرعت وب سایت شما به انتخاب شرکت هاستینگ مطمعن بستگی دارد. بهترین شرکت های هاستینگ با بالاترین امنیت و بیشترین سرعت. همینطور فضای هاست شما نیز بسیار مهم است. پس در تهیه یک هاست خوب دقت کنید.

پیشنهادی: برترین شرکت های هاستینگ ایران 2022

تهیه دامنه

هر فضای هاست می تواند به یک یا چند دامنه متصل شود. این دامنه ها حکم شناسنامه سایت شمارا دارند. همچنین آدرس های سایت شما نیز بر اساس دامنه تایین می گردد.

برای تهیه دامنه می توانید از شرکت هاستیگ خود اقدام به خرید دامنه و نصب بر روی هاست خود نمایید. ترجیحا هردو را از یک شرکت خریداری کنید که به مشکل نخورید.

تهیه گواهینامه SSL

این گواهینامه بسیار برای گوگل اهمیت دارد. کاری که این گواهینامه برای شما انجام می دهد ، رمزگذاری اطلاعات دیتابیس شماست. با این کار اطلاعات کاربران در امان خواهد بود و گوگل از این گواهینامه استقبال می کند.

برای تهیه گواهینامه SSL معتبر شما باید از شرکت هاستینگ خود که دامنه و هاست را تهیه کرده اید بخواهید تا برای شما آنرا نصب نصب کنند. نصب این سرویس قانونن توسط شرکت هاستینگ شما هزینه ای ندارد. همینطور اگر ابتدای کار هستید می توانید از گواهینامه ssl رایگان استفاده کنید.

پیشنهادی: گواهینامه SSL چیست؟

سفارش طراحی سایت

بعد از انجام این مراحل پایه ؛ سفارش وب سایت خودرا بر اساس نیاز خود ثبت می کنید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و طی 4 الی 6 هفته وب سایت شما آماده استفاده می باشد!

نکته: مراحل بالا تنها جهت آشنایی شما با مسیر ذگر شد. بعد از ثبت سفارش طراحی سایت کارشناسان ما تمامی مراحل را برای شما به صورت کاملا رایگان انجام می دهند.

پیشنهادی: درآمد یک طراح وب سایت چقدر است؟

انواع وب سایت

1. شرکتی

شرکت های حرفه ای و بزرک و همچنین استارتاپ ها یک وب سایت شرکتی برای بخشیدن اعتبار به کسب و کار همینطور مقاصد دیگر ( جمع آوری اطلاعات مشتر ، انتشار اخبار و مقالات و … ) یک وب سایت حرفه ای تهیه می کنند ؛ به این وب سایت ، شرکتی گفته می شود.

2. فروشگاهی

وب سایت های فروشگاهی طیف گسترده ای از محصولات را به صورت آنلاین به کاربران اراعه می کنند و پس از پرداخت وجه کالا ها برای کاربر ارسال می شوند. که امروزه این نوع وب سایت بسیار رواج پیدا کرده است و طبق آمار به صورت روزانه تعداد وب سایت های فروشگاهی و همینطور مشتریان آنها درحال افزایش است.

3. پزشکی

وب سایت های پزشکی و از این دسته وب سایت ها زیر مجموعه شرکتی محسوب می شوند. همینطور از امکانات این وب سایت ها می توان به امکان رزرو آنلاین و دریافت هزینه ویزیت اشاره کرد.

4. آموزشی

وب سایت های آموزشی نیز یکی از زیر مجموعه های وب سایت های فروشگاهی هستند. در این نوع سایت دوره های آموزشی به فروش می رسند و سیستم های LMS روی این وب سایت ها به صورت حرفه ای راه اندازی می شود.

چطور طراحی سایت را بیاموزیم؟

طراحی سایت یک حرفه فوق العاده جذاب است که روزانه افراد بیشتری به سمت این حرفه روی می آورند. همینطور کار برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت نیز زیاد است. زیراکه طراحی سایت یک تخصص حرفه ای محسوب می شود.

برای آموختن طراحی سایت می توانید در دوره های کاملا رایگان ما شرکت کنید و 0 تا 100 طراحی سایت را با استفاده از کد نویسی اوپن سورس بیاموزید.

نکته: این دوره نیاز به هیچ گونه دانش یا پیش نیازی ندارد!

روش های طراحی سایت

طراحی وب سایت می تواند به دو صورت انجام گیرد. به صورت کد نویسی از صفر و یا استفاده از سایت ساز رایگان وردپرس انجام می شود. هردو اینها می توانند وب سایت های فوق العاده ای تهیه کنند و از دید کاربر فرقی ندارند.

1. وردپرس

طراحی سایت با وردپرس برای سایت هایی مانند سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، آموزشی و … مناسب است. این سیستم یک سایت ساز قدرتمند و حرفه ای است که می تواند درکمترین زمان ممکن بهترین سایت را برای شما طراحی کند. استفاده از این سیستم نیاز به دانش کد نویسی ندارد اما دانش کار با وردپرس چرا.

پیشنهادی: وردپرس چیست؟

2. کد نویسی

در طراحی سایت با کد نویسی شما می توانید هر وب سایتی با هر مشخصات یا ویژگی ای طراحی و برنامه نویسی کنید. برای ساخت وب سایت با استفاده از کد نویسی شما باید دانش کد نویسی داشته باشید. اما برای آموختن این حرفه ی پولساز نیازی به دانش پیش زمینه نیست. اگر به آموختن کد نویسی علاقه مند هستید اینجا کلیک کنید و در دوره رایگان ما شرکت کنید.

هزینه طراحی سایت

قیمت مقرون به صرفه یکی از مهمترین ویژگی های پلن های طراحی سایت پیشکاروب است. شما می توانید با مبلغ 1.900.000 تومان صاحب یک وب سایت بسیار عالی و با امکانات ویژه و همینطور دامنه رایگان شوید.

برای مشاهده پلن های طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید:

جمع بندی:

طراحی سایت وب سایت می تواند به کسب و کار شما رونق دهد و در این شکی نیست! امروزه اولویت مردم برای انتخاب وب سایت شماست. با یک وب سایت حرفه ای و ایده عال شما می توانید در زمینه کسب و کار خود بدرخشید!

مقالات مرتبط:

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 2

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
فایل robots.txt چیست؟
قبلی
وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟
فایل robots.txt چیست؟
وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست