روش های کسب درآمد از طراحی سایت

زمان مطالعه : 2 دقیقه
روش های کسب درآمد از طراحی سایت
آنچه خواهید خواند …
  • تدریس
  • فریلنسری
  • انتشار آگهی
  • همکاری با شرکت ها

1. تدریس

به عنوان یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از برنامه نویسی می توان به تدریس دوره های آموزشی اشاره کرد. اگر شما حرفه ای بلد هستید ، اولین راه پیش روی شما کسب درآمد از طریق ساخت و فروش دوره های آموزشی می باشد.

شما می توانید در سایت های مختلف شروع به ضبط ویدیو های آموزشی نمایید. این شغل می تواند بسیار جذاب و همینطور درآمدزا باشد.

همیشه تلاش کنید که جامع ترین و کامل ترین دوره هارا ضبط کنید ، زیراکه دوره های بی ارزش باعث افت کسب و کار شما و همینطور اعتماد مشتری می شود.

2. فریلنسری

فریلنسری ( دورکاری ) یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد از دنیای وب است. اگر شما به این کار مشغول شوید می توانید بدون رزومه در سایت های فریلنسری پروژه بگیرید.

وب سایت های فریلنسری زیادی هستند که شما می توانید با استفاده از این وب سایت پروژه بگیرید و درآمد بالایی کسب کنید. کسب درآمد از این وب سایت ها اصلا سخت نیست.

پیشنهادی : برترین سایت های فریلنسری ایران 2022

3. انتشار آگهی

اگر می خواهید بدون واسطه کار کنید و تجربه زیادی هم دارید و می توانید به شرکت ها نمونه کار اراعه کنید ، بهترین روش برای دریافت پروژه انتشار آگهی در وب سایت های مربوطه است.

وب سایت هایی مانند دیوار و شیپور  می توانند بهترین پلتفرم برای شما باشند. هزینه انتشار آگهی در شیپور در دسته بندی طراحی سایت رایگان می باشد. اما برای ثبت اگهی در دیوار باید هزینه ای پرداخت کنید.

4. همکاری با شرکت ها

بدون دردسر درآمد کسب کن! شرکت ها با توجه به سابقه و شهرتی که دارند به راحتی پروژه می گیرند. شما می توانید در یک شرکت طراحی سایت استخدام شوید و با آنها همکاری کنید.

این روش نیاز به سابقه کاری و یا رزومه ندارد. البته در برخی از شرکت ها ارسال رزومه الزامی است. شما می توانید با کار کردن در این شرکت ها برای خود سابقه کسب کنید و همینطور حقوق ثابت.

اگر به دنبال یک کسب و کار بی دردسر هستید می توانید این روش را انتخاب کنید. زیرا برخی شرکت ها هم حقوق ثابت دارند و هم مزایا و درصد از پروژه ها که می تواند شمارا از لحاظ مالی تامین کند. همینطور می توانید دورکاری داشته باشید و یا خارج از شرکت به صورت فریلنسری فعالیت کنید.

جمع بندی:

طراحی و برنامه نویسی وب سایت شغلی نیست که در آن برای شما جایی نباشد و نتوانید از آن کسب درآمد کنید. راه های مختلفی برای کسب درآمد از این حرفه وجود دارد که ما بین تمامی راه ها بهترین هارا برای شما توضیح دادیم.

نکته: اگر هنوز برنامه نویسی را نیاموخته اید ، می توانید از طریق لینک زیر در دوره رایگان طراحی سایت شرکت : کنید:

مقالات مرتبط :

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 6

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
اهمیت رنگ در موفقیت وب سایت!
قبلی
6 سایت برتر فریلنسری ایران 2022
اهمیت رنگ در موفقیت وب سایت!
6 سایت برتر فریلنسری ایران 2022

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست