7 دلیل که شرکت ها به وب سایت نیاز دارند

زمان مطالعه : 1 دقیقه
چرا شرکت ها به وب سایت نیاز دارند؟
آنچه خواهید خواند …
  • 7 دلیل که شرکت ها به وب سایت نیاز دارند:
    • افزایش اعتبار
    • امکان جذب مشتری از دنیای وب
    • امکان معرفی به سراسر جهان
    • تعامل با شرکت های جهانی
    • جمع آوری اطلاعات مشتریان
    • انتشار آخرین اخبار و تغییرات
    • افزایش سرعت تعامل با مشتریان

1. افزایش اعتبار

حرفه ای ها در تمامی زمینه ها وب سایت حرفه ای دارند و می توان گفت قبل از هرچیز وب سایت اولویت یک شرکت است ؛ و می توان گفت شرکت ها بدون یک وب سایت ایده عال عملا اعتباری ندارند.

این اعتبار دو بعد دارد. بعد اول مشتری شما است. بعد دوم همکاران هستند. بعد اول با شنیدن نام شرکت شما آنرا جستجو می کنند و اگر به نتیجه نرسند حس عدم اعتماد به آنها دست می دهد.

و اما بعد دوم. کسانی که شما قصد همکاری با آنهارا دارید. ویا قصد دارید با آنها قرارداد ببندید. برای این دسته نیز داشتن یک وب سایت حرفه ای می تواند یکی از معیار ها باشد.

2. امکان جذب مشتری از دنیای وب

بیش از نیمی از مردم جهان امروزه از اینترنت و دنیای وب فعالانه استفاده می کنند. اگر بخواهیم به طور ساده بگوییم ؛ شما بدون سایت ، بیش از نیمی از مشتریان خودرا از دست می دهید!

با داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید از طریق تولید محتوای خوب در گوگل به صدر نتایج برسید. این عمل موجب می شود تا فروش چند برابری آنلاین نسبت به فروش حضوری داشته باشید.

کارخانه های بزرگ نیز امروزه بیشتر فروش خودرا از طریق سایت انجام می دهند و می توان گفت مشتریان منتظر اند تا شما وب سایت خودرا تاسیس کنید و از شما خرید کنند!

3. امکان معرفی به سراسر جهان

دفتر شرکت شما در فلان کوچه فقط به صورت حضوری سرویس می دهد و این وب سایت شماست که رابطه 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی را میان شما و مشتریانتان برقرار می کند.

با یک وب سایت می توانید درخواب درآمد داشته باشید! شاید شما خواب هستید اما مشتریان درحال خرید از سایت شما هستند و همواره این چرخه ادامه دارد.

فرقی نمی کند شما در ایران باشید و یا در خارج از کشور ، می توانید خدمات خودرا درهمه جای دنیا به اشتراک بگذارید و مشتریانی از سراسر دنیا داشته باشید.

4. تعامل با شرکت های جهانی

زمانی که وب سایت شما تاسیس می شود ؛ مدیران شرکت های مختلف درسراسر جهان که قصد تعامل با شمارا دارند به راحتی با چند کلیک با شما تماس می گیرند و درخواست خودرا اعلام می کنند.

شما نیز می توانید به آنها پاسخ دهید و همینطور این رابطه را به صورت برعکس انجام دهید. شما با آنها تماس بگیرید و سایت خودرا به عنوان نماینده جهانی شرکت خود انتخاب کنید.

5. جمع آوری اطلاعات مشتریان

شما با استفاده از وب سایت می توانید خدمات مورد علاقه کاربر را تشخیص دهید و بعد براساس مورد علاقه هایش خدمات را به او نشان دهید.

می توانید ایمیل و شماره تلفن آنهارا در دیتابیس ( جداول داده ) جمع آوری کنید ، برای آنها پیامک تبلیغاتی و خبرنامه ارسال نمایید. همینطور شما می توانید با از این اطلاعاتی که به دست می آوری استفاده های زیادی ببرید و هرچه می خواهید را با یک کلیک از مشتری جمع آوری نمایید.

6. انتشار آخرین اخبار و تغییرات

شما می توانید برای سایت خود بخش اخبار داشته باشید و درآن بخش از آخرین تغییرات و اخبار مربوط به شرکت کاربران را مطلع نمایید.

این کار بر روی رتبه SEO سایت شما نیز بسیار تاثیرگذار است و می تواند سایت شمارا درنتایج به صدر برساند. و همینطور  کاربران را کنجکاوانه مایل به گردش در سایت شما کند که این یک امتیاز بزرگ است.

7. افزایش سرعت تعامل با مشتریان

فراموش نکنید که برترین راه ارتباط شما با کاربر ، سایت شما است. کاربران می توانند با چند کلیک ساده با شما همکاری و از شما خرید کنند.

فروش در سایت چندین برابر سریع تر و دقیق تر از حضوری است. کاری که با چند کلیک ساده انجام می شود بدون وجود سایت می تواند یک روز کامل حتی بیشتر از مشتری زمان بگیرد و همین موجب صرف نظر مشتری می شود. او ترجیح می دهد که از رقبای شما که می توانند سریعتر با استفاده از یک سایت به او سرویس بدهند خرید کند.

جمع بندی

اگر به دنبال حرفه ای شدن و موفقیت ها بزرگ هستید ، بدون یک وب سایت ممکن نیست! موفقیت شما با قدم های هوشمندانه بسیار سریع و راحت انجام می شود.

رشد در هرکسب و کاری مراحلی دارد که از مهمترین مراحل آن می توان به ارتباط مستقیم با مشتری اشاره کرد. اگر بخواهید کسب و کارتان را وارد دنیای وب نکنید ، عملا می توان گفت پیشرفت شما بسیار کند و ناچیز خواهد بود.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 8

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

برچسب ها :
دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
اهمیت سرعت وب سایت در رتبه گوگل و الکسا
قبلی
وب سایت چیست ؟
اهمیت سرعت وب سایت در رتبه گوگل و الکسا
وب سایت چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست