وب سایت پزشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

زمان مطالعه : 2 دقیقه
طراحی سایت پزشکی
آنچه خواهید خواند …
  • وب سایت پزشکی چیست؟
  • وب سایت پزشکی چه کاربردی دارد؟
    • اولویت مشتریان
    • افزایش اعتبار پزشک
    • انتشار مقالات و توصیه های پزشکی
    • نوبت دهی آنلاین
    • جمع آوری دقیق اطلاعات بیماران
    • امکان ویزیت آنلاین
    • کاهش زمان انتظار بیمار
    • امکان تعامل با پزشک های جهانی
    • ویزیت بیماران خارج از کشور
    • امکان نمایش نظرات بیماران

وب سایت پزشکی چیست؟

امروزه به دلایل مختلف اکثریت مردم پزشک خودرا از موتور های جستجو پیدا می کنند. هر پزشک تازه کار و یا حرفه ای قطعا به یک وب سایت نیاز دارد. وب سایت های پزشکی امروزه بخش عمده جستجو های کاربران اینترنتی را تشکیل می دهند.

وب سایت پزشکی چه کاربرد هایی دارد؟

بزرگترین پزشکان جهان به این نتیجه رسیده اند که امروزه بدون یک وب سایت ایده عال ، پزشک برای بیمار اعتبار لازم را ندارد! و این تنها یکی از دلایلی کوچکی است که برترین پزشکان دنیا از وب سایت های ایده عال و حرفه ای استفاده می کنند.

1. اولویت بیماران

امروزه حدود 70 درصد بیماران برای پیدا کردن پزشک مناسب ، از طریق گوگل و موتور های جستجو اقدام می کنند. از بزرگترین دلایل این عمر می توان به وقت آزاد کم مردم در روز اشاره کرد.

بیش از 50 درصد ترافیک موتور های جستجو مربوط به موضوعات درمانی و بهداشتی است و طبق تحقیقات انجام شده ، عموم مردم پزشک هایی که از موتور های جستجو پیدا می کنند را برتر می دانند و اولویت می دهند.

سلامتی مهمترین داشته هر فرد است پس بیشترین اهمیت چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ حساس بودن در کیفیت به داشتن دکتر مناسب است. زمانی که شما در دنیای وب یک دکتر برند شوید ، به طور ویروسی مردم شمارا به یکدیگر معرفی می کنند.

2. افزایش اعتبار پزشک

از زمانی که پزشکان معتبر جهانی به سمت وب سایت و جذب بیمار آنلاین روی آوردند ، مردم نیز اعتبار یک پزشک متخصص را در داشتن وب سایت ایده عال می دانند.

طراحی سایت پزشکی حرفه ای می تواند کمک بزرگی به کسب و کار شما کند. چندین برابر شدن مراجعین می تواند یکی از امتیاز های وب سایت باشد. شما می توانید از ترافیک وب سایت خود با تبلیغات در وبلاگ نیز کسب درآمد کنید.

3. انتشار مقالات و توصیه های پزشکی

یکی از مهمترین ویژگی یک وب سایت پزشکی خوب می تواند داشتن وبلاگ باشد. در وبلاگ شما می توانید مطالب آموزشی ، بهداشتی ، درمانی ، توصیه های پزشکی ، مقالات مرتبط با انواع بیماری ها باشد.

با انتشار مقالات پزشکی شما می توانید به سرعت در نتایج گوگل رشد کنید و به صفحات بالا برسید. زیرا افراد بسیاری مشتاقانه مقالات پزشکی را دنبال می کنند.

4. نوبت دهی آنلاین

منشی شما روزانه چند ساعت کار می کند یا به چند نفر می تواند نوبت بدهد؟ قطعا این تعداد محدود است. اما وب سایت شما به صورت 24 ساعته به در هر نقطه دنیا به طور منظم نوبت دهی را انجام می دهد.

سرویس نوبت دهی آنلاین می تواند یکی از بزرگترین و برترین ویژگی های یک وب سایت پزشکی باشد. بیمار در کمترین وقت ممکن نوبت خودرا رزرو می کند و هزینه ویزیت را نیز می پردازد.

5. جمع آوری اطلاعات دقیق بیماران

گرفتن اطلاعات از بیمار و ذخیره در پرونده می تواند کار دشواری باشد. اما شما با داشتن یک وب سایت ایده عال تنها با یک فرم می توانید اطلاعات را از بیمار گرفته و به صورت آنلاین استعلام ( راستی آزمایی ) اطلاعات را به عمل بیاورید.

این اطلاعات به طور منظم در دیتابیس های شما ذخیره می شوند و 24 ساعته به آنها دسترسی دارید. همینطور می توانید برای اطمینان از تمامی اطلاعات بکاپ بگیرید.

6. امکان ویزیت آنلاین

شما می توانید به صورت آنلاین به بیماران تمامی دنیا مشاوره بدهید و آنهارا ویزیت کنید. این نوع ویزیت می تواند به صورت چت انجام بگیرد و همینطور به صورت تماس تصویری با مشتری.

شما با استفاده از این ویژگی می توانید در سایت خود به بیماران سراسر جهان خدمات برسانید و هزینه را به صورت آنلاین قبل از ویزیت آنلاین دریافت کنید.

7. کاهش زمان انتظار بیمار

شما نفر …. در صف انتظار هستید!

این جمله ای است که بسیاری از بیماران را از تماس منصرف می کند. زیرا این نوع سیستم نوبت دهی بسیار قدیمی و همینطور زمان بر است و موجب  می شود بیمار شما از دکتری که قابلیت نوبت دهی آنلاین دارد اخذ خدمات کند.

وب سایت شما می تواند در کمترین زمان ممکن به بیمار نوبت بدهد بدون حتی یک لحظه معطلی! بسیاری افراد زمان کافی برای در صف انتظار ماندن را ندارند و این عده بخش وسیعی از جامعه را تشکیل می دهند. کمتر کسی زمان می گذارد و تلفنی نوبت می گیرد.

8. امکان تعامل با پزشک های جهانی

شما می توانید با داشتن یک سایت چند زبانه به راحتی با پزشک های سطح جهان تعامل برقرار کنید. همینطور می توانید با پزشکان فارسی زبان در سایر نقاط کره زمین نیز همکاری داشته باشد!

بزرگترین ویژگی یک وب سایت ایده عال ، عدم محدودیت است! طراحی سایت پزشکی می تواند در رفع محدودیت های زمان و مکان بزرگترین کمک ممکن را به شما کند.

9. ویزیت بیماران خارج از کشور

بسیاری از افراد مقیم خارج از ایران تمایل دارند که توسط پزشکان و طبیبان ایرانی معالجه شوند ؛ یا به صورت آنلاین و یا حتی به صورت حضوری.

شما می توانید به این دسته افراد را به صورت آنلاین ویزیت کنید و هزینه را از طریق درگاه های بین المللی مانند پی پال دریافت کنید. همینطور می توانید با استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین برای آنها زمانی که امکان حضور پیدا کردن در مطب شمارا دارند نوبت رزرو کنید.

10. امکان نمایش نظرات بیماران

شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت خود به مراجعینی که توسط شما ویزیت شده اند این امکان را بدهید تا نظر خودرا در وب سایت شما درج کنند. این نظرات بعد از بررسی شما در وب سایت نمایش داده شود.

بسیاری از بیماران با دیدن رضایت سایر مراجعین ، به شما و سلامت کار شما ایمان می آورند. این سیستم تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعامل و ترافیک وب سایت شما نیز دارد.

جمع بندی:

یک وب سایت می تواند یکی از واجبترین امکانات برای هر پزشکی باشد. فرقی نمی کند پزشک متخصص هستید یا نه ؛ تازه کار یا قدیمی و باتجربه ، مردم وب سایت یک پزشک را مانند مدرک او می دانند.

اگر قصد تهیه یک وب سایت ایده عال با تمامی امکانات ذکر شده و قیمت مناسب را دارید ، ما اینجا هستیم تا به کسب و کار شما کمک کنیم! کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیاز : 77

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
هاست چیست و چه کاربردی دارد؟
قبلی
طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟
هاست چیست و چه کاربردی دارد؟
طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست