وب سایت های دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا

زمان مطالعه : 3 دقیقه
دانلود تصاویر رایگان

از کجا تصاویر با کیفیت و رایگان دانلود کنیم؟

بسیاری از برنامه نویس ها ی وب سایت و اپلیکیشن از وب سایت های خاص استفاده می کنند برای پیدا کردن تصاویر فوق العاده با کیفیت و درعین حال کاملا رایگان.

مسلما همه برنامه نویسان به تصاویر فوق العاده با کیفیت نیازمند هستند. استفاده از تصاویر با کیفیت یکی از استاندارد های طراحی سایت می باشد. همینطور شما نمی توانید با جستجو در گوگل این تصاویر را پیدا کنید. بنابراین به این منابع حتما نیاز پیدا خواهید کرد!

unsplash

وب سایت unsplash.com یک وب سایت فوق العاده با بیش از 2.5 میلیون تصویر فوق العاده با کیفیت است. این وب سایت واقعا کاربردی است و تصاویر بسیار خوبی دارد.

من استفاده و مشاهده این وب سایت را به شدت پیشنهاد می کنم. شما با یک جستجو ساده می توانید در این وب سایت به مقصود خود و تصاویر دلخواه خود دست پیدا کنید.

pexels

وب سایت pexels.com یکی از کاربردی ترین وب سایت های جهان در این زمینه می باشد و بسیاری از طراحان و برنامه نویسان از این وب سایت استفاده می کنند. کیفیت تصاویر فوق العاده بالا هستند و شما می توانید به راحتی آنهارا دانلود کنید. لازم به ذکر است که برای ورود نیاز به تغییر آی پی ( فیلتر شکن ) دارید.

این وب سایت علاوه بر تصاویر فوق العاده با کیفیت ، تصاویر وکتور نیز اراعه می کند که آنها نیز بسیار با کیفیت هستند و می توانید ساز تصویر خودرا انتخاب نمایید.

pixabay

وب سایت pixabay.com نیز یکی از وب سایت های حرفه ای فعال در زمینه ارائه تصاویر با کیفیت فوق و قیمت رایگان است. از ویژگی های این وب سایت می توان به چیدمان فوق العاده جذاب تصاویر در کنار یکدیگر اشاره کرد.

همینطور در این وب سایت شما تصاویر رایگان در زمینه های ویکتور و ایلاستراشن هم در دسترس دارید که صدرصد بسیار کاربردی خواهد بود. همینطور امکان ویرایش این تصاویر (وکتور) نیز برای شما فراهم است.

freepik

وب سایت freepik.com یک وب سایت فوق العاده حرفه ای و نسبتا قدیمی در زمینه ارائه تصاویر است. این وب سایت در اوایل کار خود تمامی تصاویرش را به صورت رایگان ارائه می کرد. اما به تازگی برخی از تصاویر این وب سایت به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرند.

با این وجود این وب سایت طرفداران مخصوص خودرا دارد و امکانات ویژه ای که در دسترس کاربران رایگان قرار داده است نیز بسیار زیاد است موجب افزایش محبوبیتش شده. از جمله این امکانات شخصی سازی وکتور ها است. همینطور تصاویر ویژه و فوق العاده خاصی را در این وب سایت پیدا می کنید.

dribble

وب سایت dribbble.com یک وب سایت فوق العاده حرفه ای و پرطرفدار است. طرافداران این وب سایت بیشتر گرافیست ها و طراحان هستند. بسیاری از برنامه نویسان با این وب سایت آشنا نیستند. درصورتی که این وب سایت فوق العاده کاربردی می تواند در هر زمینه به کار شما بیاید.

دریبل معمولا در جستجو های ایلاستراشن نتایج صدر است و احتمالا با آن آشنا هستید. همینطور سایر تصاویر کاربردی نیز در وب سایت دریبل پیدا می شود و می توانید از آنها استفاده کنید.

negative space

وب سایت negativespace.co  مجموعه ای از تصاویر با کیفیت بالا و تماما رایگان را به شما ارائه می دهد. این وب سایت کمتر از سایر وب سایت ها شناخته شده و این می تواند موجب شود تا تصاویرش کمتر استفاده شده باشند و بتوانید تصاویر خاص تری از این وب سایت استخراج کنید.

طرفداران این وب سایت بیشتر عکاس ها و آتلیه ها هستند زیرا در این وب سایت تصاویر خاصی برای بکگراند های تصاویر خود پیدا می کنند و تصاویر نسبتا متفاوتی می سازند.

Canva

وب سایت Canva.com یک وب سایت در حوزه تصاویر با کیفیت و رایگان است. طرفداران این وب سایت بیشتر افراد فعال در حوزه بلاگری و فعالان شبکه های اجتماعی هستند.

اگر به دنبال یک وب سایت خوب برای پیدا کردن استوری و پست های جذاب و کلا تصاویر جذاب هستید و توی زمینه تولید محتوا شبکه های اجتماعی فعالیت دارید این وب سایت فوق العاده کاربردی برای شما است.

Fancy crave

وب سایت Fancy crave هم بسیار کاربردی است. تعداد تصاویر این وب سایت به نسبت سایرین کمتر است اما نسبتا می توان در کیفیت این وب سایت را نسبت به سایرین برتری داد.

به صورت روزانه در این سایت فقط 2 تصویر جدید اضافه می شود اما ادعا می کند که درتلاش است تا کیفیت بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد.

Life of pix

وب سایت Life of pix فعال حوزه تصاویر با کیفیت و رایگان در کانادا است و این وب سایت فوق العاده تصاویر با کیفیتی منتشر می کند. من شخصا علاقه خاصی به تصاویر این وب سایت دارم و به این دلیل که همه تصاویر رایگان و با کیفیت فوق العاده خوب هستند.

همینطور تصاویر طبیعی در این وب سایت به نسبت بیشتر است. تصاویر با کیفیت خارق العاده از طبیعت توسط عکاسان در این وب سایت آپلود می شه و واقعا بی نظیر هستند.

Picjumbo

وب سایت Picjumbo یک وب سایت با طیف گسترده ای از تصاویر با کیفیت و یک وب سایت قدیمی در این حوزه است. به جرات می توان گفت شما به دنبال هرتصویری که باشید می توانید در این وب سایت پیدا کنید.

این وب سایت جز اولین وب سایت های حوزه تصاویر با کیفیت و رایگان است. به همین دلیل دسته بندی های گسترده ای از تصاویر را در خود گنجانده است.

جمع بندی

وب سایت های فوق العاده زیادی در حوزه تصاویر با کیفیت و رایگان فعالیت می کنند. شما می توانید بسته به سلیقه شخصی خود از همه اینها استفاده کنید. برخی تصاویر ممکن است فقط در یک سایت باشد و درکل سایت های مختلف تصاویر مختلفی دارند و شما برحسب موضوع می توانید از همه آنها خروجی های مختلفی دریافت کنید.

همینطور سایتی که شما انتخاب می کنید بسته به نیاز های شما نیز دارد. برای مثال ما در توضیحات هر وب سایت نوشتیم که بیشتر طرفداران این وب سایت کدام قشر هستند تا بسته به نیاز های خود بتوانید از این وب سایت ها استفاده بکنید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 59

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
فونت آسام ( Font Awesome ) چیست؟ معرفی کامل + آموزش استفاده
قبلی
اصول طراحی صفحه اصلی وب سایت
فونت آسام ( Font Awesome ) چیست؟ معرفی کامل + آموزش استفاده
اصول طراحی صفحه اصلی وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست