10 ایده کسب و کار آنلاین

زمان مطالعه : 10 دقیقه
ایده کسب و کار آنلاین

امروزه بسیاری از افراد در جهان از دنیای اینترنت درآمد های نجومی دارند. شاید برای برخی از شما بدست آوردن این مبلغ از درآمد غیرقابل تصور باشد. اما دستیابی به این درآمد ها بسیار آسان است. تنها با اندکی سرمایه می توانید شروع کنید و به درآمد های نجومی برسید.

از مهمترین فاکتور های این کسب و کار ها ؛ صبر زیاد است. درصورتی که صبر شما پایین باشد نمی توانید در کسب و کار خود موفق شوید. البته همه کسب و کار ها به صبر و تلاش نیاز دارند. اما کسانی که وارد حوزه درآمد از روش آنلاین می شوند ، معمولا توقع دارند که در 6 ماه یا 1 سال به درآمد های نجومی برسند. درصورتی که این اشتباه است و شما در هر زمینه ای به مرور زمان پیشرفت می کنید.

1. پرورش گل و گیاه

پرورش گل و گیاه کاری بسیار جذاب است. همینطور شما می توانید از این روش کسب درآمد داشته باشید. هزینه شروع این کار می تواند یک شاخه گل باشد. شما بعد از مدتی که توانسید تعدادی گل و گیاه مختلف تهیه و عرضه کنید.

نگهداری از گل و گیاه بسیار ساده و در عین حال جذاب است. بنابراین این کار طرفداران زیادی دارد و همینطور مشتریان زیادی که حاضرند برای گل های زیبای شما هزینه کنند.

توجه داشته باشید که سطح اطلاعات خودرا قبل از شروع این کار افزایش دهید و مطمعن شوید که گیاه صحیحی تهیه می کنید و نگهداری از آن ممکن است. زیرا برخی از گل و گیاه ها به سادگی نگهداری نمی شوند.

2. فروش روغن های گیاهی

روغن های گیاهی امروزه بسیار طرفداران زیادی پیدا کرده است و شما با 500 کاربر نیز می توانید به درآمد برسید. این کاربران می توانند از یوتیوب ، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی جمع اوری شوند. روغن هایی در جهت مراقبت از پوست و روغن های درمانی می توان گفت درآمد خوبی دارند.

شما برای شروع باید از تولید کننده این روغن ها تعدادی بر حسب بودجه تهیه و در وب سایت خود به فروش بگذارید. سعی کنید در ابتدای کار قیمت های فوق العاده مناسبی قرار دهید تا مشتریان را به طرف خود جذب کنید و با ترفند های فروش آنهارا به مشتری های ثابت خود تبدیل کنید.

3. آموزش آنلاین

همه ما در دوران مدرسه چیز هایی آموختیم. همینطور در کلاس های تابستانی نیز علومی را آموخته ایم. این کلاس ها و این علوم چیز های بسیار ارزشمندی هستند. شما می توانید با یک وب سایت LMS (سیستم آموزشی) به راحتی همه اینهارا به سایرین بیاموزید.

از ساده ترین چیز هایی که همه آنرا بلد هستند ، خواندن و نوشتن است. شما حتی می توانید درپکیج های آموزشی خود خواندن و نوشتن را به کودکان بیاموزید و درآمد فوق العاده ای از فروش این پکیج های خود داشته باشید. همین امروز شروع کنید وب سایت خودرا بسازید و ویدیو های پکیج اموزشی خودرا تهیه کنید. سفارش وب سایت / دوره رایگان آموزش طراحی سایت

4. تولید محتوای سرگرم کننده

تولید محتوا یک مبحث فوق العاده کاربردی است. شما با تولید محتوای اصولی می توانید به موفقیت بزرگی در دست بیابید. درآمد تولید محتوا از تبلیغات است. اپلیکیشن اینستاگرام یک اپلیکیشن فوق العاده است اما نه در زمینه فروش بلکه در زمینه سرگرمی.

زمانی که شما اینستاگرام را دانلود می کنید ، در اپ استور زیر این اپلیکیشن نوشته شده که اینستاگرام ویژه سرگرمی است. بنابراین نمی توانید از این اپلیکیشن به عنوان فروشگاه آنلاین استفاده کنید ، بدون وب سایت. زیرا این اپلیکیشن امکانات لازم برای فروشگاه را ندارد و برای این کار طراحی نشده است.

اما برای سرگرمی این اپلیکیشن بسیار مناسب است و شما با تولید ویدیو های سرگرم کننده می توانید به راحتی از این اپلیکیشن درآمد داشته باشید. اما دقت داشته باشید که موضوع اصلی در اینستاگرام کیفیت است و با تولید ویدیو های بی کیفیت نمی توانید رشد داشته باشید.

5. تایپ و تولید محتوای متنی

بسیاری از وب سایت ها برای تولید محتوا و به تایپیست ها احتیاج دارند و تایپیست استخدام می کنند. شما می توانید با استخدام شدن در این شرکت ها به سادگی کسب درآمد کنید. هزینه هر کلمه تایپ بین 50 تا 100 تومان می باشد. البته این کار نیز ساده نیست و با تمرین و نوشتن حداقل 10 مقاله می توانید به دست تند برسید و با سرعت تایپ کنید.

نکته مهم این نوع کسب و کار این است که نباید به هر آگهی در سایت های آگهی اعتماد کنید. برخی از اگهی ها هستند که بعد از پیام شما در از شما درخواست واریز مبلغ برای جلب اعتماد می کنند. همه این ها کلاهبرداری اند و باید به این نکته توجه داشته باشید.

6. فتوشاپ

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از فضای مجازی ، فتوشاپ است. شما می توانید به راحتی با استفاده از فتوشاپ درآمد های نجومی داشته باشید. فتوشاپ فضای کاری سالمی دارد و به کلاهبرداری آلوده نشد و این یکی از امتیاز های مثبت است.

اما توجه داشته باشید که شما نمی توانید بدون آموزش دیدن اصولی حرفه فتوشاپ را بیاموزید. برای آموزش اصولی و حرفه ای فتوشاپ کافیست در دوره رایگان ما با استفاده از لینک زیر شرکت کنید.

7. ادمین اینستاگرام

ادمین شدن اینستاگرام بسیار کار ساده ای است و فقط زمان خالی نیاز دارد. اما توجه داشته باشید که برای این کار نیز شما باید به فتوشاپ تسلط داشته باشید. زیرا ادمین فقط به پاسخ دادن دایرکت ها نمی پردازد و ادمینی که فتوشاپ بلد باشد همینطور قیمت بالاتری از سایرین دارد.

تمامی پیج های اینستاگرامی مسلما به ادمین احتیاج دارند ، زیرا یک نفر نمی تواند به تنهایی به تمامی دایرکت ها پاسخ دهد و همه چیز را مدیریت کند. برای شغل ادمینی نیز می توانید در سایت های اگهی بگردید و همینطور می توانید به پیج هایی با مخاطب بالا دایرکت بدهید.

8. بازی سازی

بازی سازی یک حرفه ی بسیار جذاب و شیرین و نسبتا تخصصی است و از عهده هر کسی بر نمی آید. بنابراین اگر شما این حرفه را بیاموزید می توانید درآمد های فوق العاه نجومی را تجربه کنید. بازار کار بازی سازی هنوز اشبا نشده و شما می توانید راحت تر از سایر کسب و کار ها در آن فعالیت کنید.

ساختن بازی نیز نیاز به دیدن دوره آموزشی دارد و بدون آموختن شما نمی توانید این حرفه را بیاموزید. پیشکاروب همچنین برای این حرفه نیز یک دوره کامل و رایگان تهیه کرده که می توانید با استفاده از لینک زیر در این دوره شرکت کنید.

9. طراحی سایت

طراحی سایت یک حرفه فوق العاده جذاب و پر مخاطب است. نیاز ها به برنامه نویس و طراح سایت بسیار زیاد است. همینطور طراحی وب سایت پولساز ترین شغل سال نیز می باشد. از خوبی های این حرفه عدم محدودیت سنی است. شما درهر سن و سالی می توانید این حرفه را بیاموزید و از آن کسب درآمد کنید.

طراحی وب سایت بسیار پر درآمد است و شما راه های بی شماری برای درآمد از طراحی سایت پیش رو دارید. افراد مشهور و پولدار مانند بیل گیتس از برنامه نویسی شروع کرده اند. همینطور آموختن کد نویسی اصلا کار دشواری نیست و شما به راحتی می توانید آنرا بیاموزید.

سوالات متداول

اگر دوست دارید طراحی سایت را بیاموزید می توانید همین حالا بدون هیچ پیش زمینه ای با کلیک بر روی لینک زیر در دوره طراحی سایت مقدماتی رایگان ما شرکت کنید.

10. ارز دیجیتال

بازار ارز های دیجیتال نمی تواند برای شما درآمد داشته باشد. شاید شما از نتایج سایرین شگفت زده شوید ؛ اما بازار ارز های دیجیتال برای افراد عادی با سرمایه متوسط سودآور نیستند. استفاده از ارز های دیجیتال به هیچ عنوان برای کسب درآمد پیشنهاد نمی شود.

امروزه بسیار می شنویم که افرادی در زمینه ارز های دیجیتال با شکست های سنگین مواجه شده اند و این شکست ها طبیعی است. استفاده از بازار ارز دیجیتال شاید از نظر شما راحت ترین راه کسب درآمد باشد اما اینطور نیست. این راه در 99 درصد مواقع با شکست روبه رو می شود و کسب درآمد از این روش پیشنهاد نمی شود.

جمع بندی

راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین در خانه وجود دارد که در بالا به آنها اشاره کردیم. اما یک نکته قابل توجه وجود دارد ؛ اینکه اینستاگرام اپلیکیشنی صرفا برای سرگرمی است و نمی تواند محل مناسبی برای فروش کالا باشد. بنابراین حتما وب سایت داشته باشید و در کنار آن از شبکه های اجتماعی نیز پشتیبانی کنید. برای مشاهده پلن های طراحی سایت پیشکاروب روی لینک زیر کلیک کنید.

چطور بود؟

به این پست امتیاز بده!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیاز : 49

اولین نفری باش که به این پست امتیاز می ده!

دوره طراحی سایت رایگان

مطالب وبلاگ :

بعدی
چطور کسب و کار اینترنتی موفق داشته باشیم؟
چطور کسب و کار اینترنتی موفق داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست